וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: דלפו סיסמאות ל-iCloud

4.1.2015 / 11:21

שוב פריצה לענן של אפל: כלי פריצה חדשה מצליב ומאפשר פריצה ל-500 סיסמאות. אם אחת מהם היא הסיסמא שלכם - כדאי שתזדרזו ותחליפו אותה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
iCloud/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הסיסמא שלכם ל-iCloud מופיעה ברשימת הסיסמאות הזאת? אם כן, היזהרו - ייתכן שהחשבון שלכם נפרץ, או עומד להיפרץ. האקר פרסם בימים האחרונים כלי לפריצת-סיסמאות הענן של אפל בשם iDict בעזרתו ניתן לפרוץ לכל החשבונות בעלי הסיסמאות המופיעות ברשימה. מדובר בסיסמאות מהסוג הנפוץ, סטייל Password1 ו-ABCabc123, מכיוון שהכלי מוגבל ביכולת שלו להרכיב סיסמאות, אך אלה שהוא כן הרכיב ושמופיעות ברשימה ניתנות לפריצה באופן שמעניק גישה לכל התכנים בענן.

בדיווחים הראשונים על כלי הפריצה, נכתב כי הכלי אף מנטרל את חסימת הכניסה לחשבון, שמופעלת אוטומטית לאחר הכנסת סיסמא שגויה כמה פעמים ברצף. אולם אתר הטכנולוגיה 9to5mac מעדכן כי הניטרול הזה נחסם.

ה-iDict הופיע לפני יומיים באתר הקודים GitHub, כאשר הגולש שהעלה אותו מדגיש כי "אני לא אחראי לשימוש שתעשו בקוד הזה, וגם לא עשיתי בו שימוש לרעה". בנוסף, הגולש מסביר שם את הסיבה לפרסום הכלי: "הבאג הזה היה שקוף מההתחלה, זה היה רק עניין של זמן עד שמישהו ישתמש בו למטרה זדונית, אני חשפתי אותו כדי שאפל תתקן אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully