וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: אפליקציה שמאפשר להתחרט על הודעה ששלחתם

4.1.2015 / 15:07

אפליקציית Strings מאפשרת לכם להתחרט על כל מייל, טקסט או תמונה ששלחתם לחברים, ולמחוק אותם מיידית מהטלפון שלהם. הם אפילו לא יוכלו לעשות לזה צילום מסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

שלחתם בטלפון תמונה לבנאדם הלא-נכון. או לאדם הנכון, אבל את התמונה המאוד מאוד לא נכונה. בעידן שלנו, זה יכול להפוך לאסון חברתי של ממש, ואיכשהו עדיין לא מצאנו לזה פיתרון.

אבל מתברר שיש אפליקציית להודעות שאפשר להתחרט עליהן. אתר Techrunch מדווח על אפליקציה בשם Strings, שבדומה לווטסאפ - מאפשרת תקשורת של יחידים או של קבוצות. אך ברגע ששלחתם הודעה למישהו דרכה - לא משנה אם זו תמונה, אימייל או אפילו וידיאו - אתם יכולים למחוק אותה בכל זמן שהוא. כלומר, בניגוד לווטסאפ, התמונה המביכה או המשפט המעליב לא יישארו שם בשיחה לתמיד, אבל בניגוד לסנאפצ'ט - הם לא נעלמים אוטומטית, וכן אפשר להחליט מה להשאיר בתכתובת ומה לא.

ברגע שהמשתמש ב-Strings מוחק את ההודעה, היא נמחקת מהטלפונים של כל המשתתפים בקבוצה באופן מיידי. ברגע שהמשתמש עוזב את הקבוצה, כל התוכן שהוא שיתף נעלם לנצח גם הוא. המשתמשים גם לא יוכלו להוריד את הקובץ ששלחתם להם לטלפון שלהם, או לשתף אותו הלאה, ללא אישורכם - כך שאם אכן בחרתם למחוק את הקובץ שנשלח, אין שום סיכוי שהוא נשאר איפשהו בטלפון של מישהו מהנמענים. אין אפשרות גם לצלם את המסך באפליקציה, ומי שינסה לצלם את התוכן - ייחסם מהאפליקציה, כך לפי העמוד של Strings. קשוחים.

בעולם שבו מצד אחד אנחנו חולקים כל כך הרבה מידע, ומצד שני נחרדים לשמוע על תופעות כמו דליפת תמונות מענן, סקסטינג שהשתבש והפך לפורנו-נקמה או סתם השתלטות של חברות פרסום על הפרטים האישיים שלנו, Strings מייצגת עוד ניסוין שלנו לקחת בחזרה לידיים את השליטה על המידע שלנו. בינתיים, אפליקציית Strings זמינה להורדה רק באפסטור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully