וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט החממה

7.1.2015 / 14:05

חממת הסטארטאפים השנייה של Orange מציגה שילוב טכנולוגיות לשיפור אורח החיים: מצפייה בסרטים במאה אינץ' ועד המוצר שיבדוק אם זכרתם לנעול את הדלת ביציאה מהבית. ביקרנו אותם

יח"צ - חד פעמי

מאיץ הסטארטאפים (accelerator) השני של Orangeלהזנקת פיתוח טכנולוגיות ושירותים מתקדמים נפתח רשמית. באירוע חגיגי הוצגו ששת הסטארטאפים המשתתפים במחזור השני של Orange 4G innovation Lab על גבי פלטפורמת רשת הדור הרביעי. לרשות הפרויקטים תוענק חבילת פיתוח מוצרים בשווי כולל של מאות אלפי שקלים הכוללת חבילת ענן של אמאזון לשנתיים, מאות שעות פיתוח, מחקרים בתחום, ציוד קצה מתקדם, מתחם פיזי וליווי מקצועי של מומחים מפרטנר.

מנחם תירוש, ה-coo של פרטנר ציין: "לאור הצלחתה של חממת הסטארטאפים הראשונה, פתחנו מאיץ סטארטאפים שני אשר הביא לפתחנו עשרות הצעות ורעיונות חדשניים, במגוון תחומים. בין ההצעות שהוגשו, גילינו יישומים מתקדמים מבוססי טכנולוגיית הדור הרביעי, פתרונות בית חכם לשיפור אורחות החיים של כולנו, יישומי טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ועוד. אנו שמחים וגאים להמשיך ולקדם את הרעיונות והמוצרים של חברות סטארטאפ צעירות ויזמים בתעשייה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטארטאפים הנבחרים הם:

ART-VR - הינו מכשיר אופטי משוכלל הנישא על הראש ומאפשר להפוך כל סמארטפון למעין קולנוע נייד, המייצר אשליית צפיה במסך 100 אינץ' ממרחק נגיעה, וחויית דו- מימד ותלת מימד ייחודית.

Skynet (כן, כמו הטכנולוגיה בסדרת סרטי שליחות קטלנית)
מערכת לתקשורת, שליטה, העברת וידיאו ונתונים מיישומי ערך מוסף, ניהול ובקרה של מערכות אזרחיות
בלתי-מאוישות דוגמת מזל"טים, כלי רכב וכלי שיט. זהו עולם שכיום אינו מפוקח ברמה הארצית והשימוש בדור 4, מעבר לבקרה ופיקוח, יוביל לשילוב אפליקציות בזמן אמת, הנשענות על רוחבי הפס העצומים של רשת דור 4.

Webline
מוצר חדשני למפעילי תקשורת, המאפשר למפעיל לספק שרות המעשיר ומרחיב את חווית שיחת הטלפון הקולית (הסלולרית או הקווית) של המשתמש, על ידי הוספה של תקשורת ווידאו, Chat, שיתוף מסך ושימושים נוספים לשיחה הקיימת, תוך שימוש בדפדפן אינטרנט הזמין על גבי כל מכשיר (מחשב, טאבלט, סמארטפון, טלוויזיה חכמה).

Seeblings
פלטפורמה ניידת המשלבת יצירה ושיתוף אינטראקטיבי של וידאו חי לצד מציאות רבודה (Augmented Reality) לשליחת ברכות או סרטונים ויראלים. זהו תחום שמקבל יותר יותר תשומת לב בעולם בשנה האחרונה עם כניסת קסדות המציאות המדומה של החברות הגדולות (סמסונג, סוני, פייסבוק) וגוגל אף ביצעה רכישה ענקית בתחום.

PhaseUp
מערכת מבוססת ענן, המשמשת להעברת מידע חברתי/עסקי דרך ממשקים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לקבל בזמן אמת מידע עסקי מנותח (Data Mining) המבוסס על פרופיל הלקוח, ולהפעיל ממשקים ישירות ממערכת הסלולר.

Keylockit
המוצר שבא לפתור את השאלה הגדולה של האנושות. האם זכרתי לנעול את הדלת? זהו מתקן אלקטרוני זעיר, המעניק חיווי ברור ומידי של מצב המנעול: פתוח או סגור, כפי שנקבע בפעולת המפתח האחרונה. המתקן ניתן לחיבור מהיר לכל מפתח סטנדרטי, ללא צורך בשינוי או בתוספת כלשהיא למנעול.

  • עוד באותו נושא:
  • אורנג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully