וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס חסמה חלק מאפשרויות הצפייה מחוץ לארצות הברית

4.1.2015 / 18:10

שירות הסטרימינג חסם מספר שירותי פרוקסי העוקפים את החסימה הגיאוגרפית, ומאפשרים צפייה בתכנים הזמינים רק בארצות הברית כצעד במלחמה בפיראטיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

חדשות רעות לצופים בנטפליקס מישראל. אתר torrentfreak מדווח כי שירות הסרטים והסדרות בסטרימינג, נטפליקס, נטפליקס, חסם לאחרונה מספר שירותים ברשת שעוקפים את החסימה הגיאוגרפית ובכך מאפשרים צפייה בתכנים.

נטפליקס זמין לצפייה רק בתחומי ארצות הברית. הסיבה ברוב המקרים היא הסכמים אזוריים בין חברות התוכן לנותני השירות. כך לדוגמא בית הקלפים, הסדרה המזוהה ביותר עם נטפליקס, נמכרת לכמה ארצות תחת הסכמים שונים וזמני שידור נפרדים, בעוד שבנטפליקס כל העונה זמינה לצפייה מיום שחרורה.

עקיפת החסימה הגיאוגרפית היא סוד גלוי לצרכני האינטרנט, וניתן לביצוע במספר שיטות המציעות שירותי VPN proxy. המוכר מבינהם הוא תוסף הכרום Hola, המאפשר לזהות את הגלישה מתחומי ארצות הברית (או אנגליה) ובכך עוקף את החסימה.

התוסף עדיין זמין בשימוש בנטפליקס. עם זאת, השימוש בתוכנות עוקפות מיקום הינה בלתי חוקית, ונחשבת פיראטית. גם במקרה שבו היא משמשת את הגולש לשלם מנוי חוקי. ובנוסף, החסימה שלהן נחשבת פשוטה באופן יחסי. מה שמעלה את החשש כי הצעד של נטפליקס הוא תחילתו של מהלך גדול יותר למלחמה בפיראטיות של השירותים העוקפים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully