וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פרצו לאתר הרשות הלאומית למלחמה בסמים

5.1.2015 / 10:04

אמש (א') פרצו האקרים לאתר הרשות למלחמה בסמים, ושינו את תכניו למסרים התומכים בלגליזציה ולועגים לשרת הבריאות יעל גרמן. נכון לעכשיו נראה שהאתר חזר לתפקוד תקין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסקר הפיקטיבי באתר הרשות למלחמה בסמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר "קנאביס" דיווח אמש כי האקרים תומכי לגליזציה לסמים פרצו לאתר הרשות הלאומית למלחמה בסמים, ושינו את תכניו. בימים כתיקונם, האתר מכיל תכנים ומסרים נגד שימוש בסמים - מאמרים, הפניות לאנשי מקצוע וקבוצות תמיכה וחדשות על פעילות הרשות והקמפיינים שלה ברחבי הארץ.

אך אתמול בערב, מי שנכנס לאתר ראה בו תכנים אחרים לגמרי. במקום סרגל המשימות הרגיל של האתר, הופיעו על הפס האדום המילים "גם קפה בבוקר זה סם, גם ריטלין ואופיום וכל הכימיקלים של חברת התרופות טבע זה סמים! חדל להפללת צרכני הקנאביס". כמו כן הופיע "סקר" ששואל "כיצד היית מתאר את משרד הבריאות בראשות יעל גרמן ושאר המושחתים?" כשהתשובות יוצאות כנגד גרמן, המתנגדת ללגליזציה של סמים קלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסקר הפיקטיבי באתר הרשות למלחמה בסמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר "קנאביס", כשמו כן הוא, פועל לקידום חקיקה שתתיר שימוש בסמים קלים ומפרסם מאמרים וחדשות בנושא. הוא מתאר את התכנים הרגילים שמופיעים בדרך כלל באתר הרשות למלחמה בסמים כ"שקרים ומסרים מעוותים כנגד קנאביס". לא ידוע מי היו ההאקרים שפרצו לאתר ומטעם מי הם פעלו, אך בינתיים הצליחו מפעילי האתר להחזיר את האתר לפעילות תקינה. כך נראה האתר בשעות האחרונות:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully