וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקירה: חווית לקוח עושה אותנו גם בריאים יותר

5.1.2015 / 15:30

סקר בלתי תלוי של חברות הסלולר קובע: Orange מובילה בכל הפרמטרים העיקריים של חווית הלקוח

מערכת וואלה!

מדד Marketest2014 לחוויית הלקוח בחברות הסלולר פורסם אתמול, וממנו עולה כי עולה כי ל-Orange התוצאות הגבוהות ביותר במרבית הפרמטרים במדד חווית הלקוח.

המדד מודד באופן בלתי תלוי את חוויית הלקוח של חברות הסלולר וספקיות האינטרנט הגדולות במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר 2014, בהתאמה. השאלות נערכו על פי המדדים הקבועים של חוויית לקוח הנמדדים מידי שנה על ידי מרקטסט להערכת חווית השירות הכוללים שביעות רצון כללית מהשירות הפרונטלי והטלפוני, מקצועיות ואמינות נותן השירות, התאמה אישית לצורכי הלקוח ומהירות הגלישה הסלולרית הגבוהה ביותר.

בין ספקיות האינטרנט 012 מובילה בפרמטרים המרכזיים של
נאמנות הלקוחות, המלצתם לחברים ומכרים להצטרף לחברה ושביעות רצונם מהתמורה למחיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות הוא לא רק לענות מהר במרכז השירות כשמתקשרים. שירות טוב כולל בתוכו מספר פרמטרים וביניהם טכנולוגיה מתקדמת ויישומים חדשניים, ובכוחו להשפיע על תחומים נרחבים באורח החים. אפליקציית My Doctor היא דוגמא לכך.

מרגישים לא טוב? בעזרת שירותי 4G תוכלו להשתמש באפליקציה לנהל שיחת וידאו עם רופא שיתן לכם אבחון ראשוני, ישלח לכם מרשם לסמארטפון או לטאבטלט ואפילו יפרגן בימי מחלה כדי שתוכלו להתאושש. .במידת הצורך ניתן לקבל גם הפנייה למיון. השירות ניתן על ידי Orange ומאפשר שירות רפואי ישיר של חברת שר"ן, מקבוצת MedTrix, 24. הרופאים הינם מומחים ברפואת ילדים משפחה ופנימית.

ממחקר שערכה Orange בקרב 500 מרואיינים בעלי סמארטפונים בגילאי 25 + עולה כי: 84% מעוניינים להתייעץ עם רופא online בווידאו במקום לגשת למרפאה. זה לא רק חוסך זמן והמתנה מיותרת בתורים של קופות החולים, אלא לא תמיד יש בכלל כח לצאת מהמיטה כשמרגישים לא טוב, וזה נותן מענה מרגיע להורים צעירים במקרה ואחד הילדים חולה.

ניתן להצטרף לשירות בלחיצה על הכתובת הזו. הלקוח מזין את מספר תעודת הזהות שלו ושל בני משפחתו הנכללים בשירות. מחיר ה- My Doctor הוא 19.90 ¤ למשפחה בת 5 נפשות, ו-29.90 ¤ למשפחה בת 6 נפשות ומעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הכתבה הוכנה בשיתוף עם אורנג'

  • עוד באותו נושא:
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully