וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח מה-CES: חברת LG הכריזה על סמארטפון הדגל שלה G Flex 2

5.1.2015 / 18:33

ההכרזה הגדולה הראשונה שיצאה מתערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית מביאה לנו את מכשיר הדגל של LG - בעל מסך קעור, מה שאמור לשפר גם את איכות השיחה, ועמידות בפני נפילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-G Flex 2 של LG/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההכרזה של LG על מכשיר הדגל שלה בתערוכת ה-CES לא הגיעה כהפתעה. עוד לפני שהחלה תערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית בלאס וגאס, כבר נתלו בכל מקום כרזות המציגות את מכשיר G Flex 2 החדש - סמארטפון הדגל של החברה, תחת הכותרת "מגדיר מחדש את המושג קעור".

הערב (ב') חשפה LG את G Flex 2. המכשיר הוא בעל מסך קעור של 700 מ"מ, כך שהמיקרופון שלו צמוד יותר לפה בזמן הדיבור ומשפר את איכות השיחה. הקיעור לאורך המכשיר כולו נועד להקל על אחיזתו ולשפר את חוויית הצפייה מכל זווית.

גודל המסך 5.5 אינץ', עם רזולוציית באיכות FULL HD p 1800 ותצוגת P-OLED, אשר לדברי החברה מעניקה איכות מדויקת יותר בהשוואה לדגם הקודם של ה- G FLEX.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה G Flex 2 הוא בעל מעבד Snapdragon 810, המצויד בשמונה ליבות, פועל ב-64 ביט, ומותאם לאנדרואיד 5.0, והוא כולל גם תמיכת 3x20MHz Carrier Aggregation מובנית.

ב-LG מדגישים גם את כיסוי הזכוכית, שפותח במיוחד עבור החברה, שאמור להיות עמיד יותר מזכוכיות במכשירים ניידים אחרים, וגם גב המכשיר מאופיין ביכולת ריפוי עצמי של 10 שניות, לעומת 2 דקות במכשיר הקודם. המסך גמיש ועמיד בפני נפילות, לדברי LG, בכ-20% יותר מבסמארטפון רגיל.

ה- G FLEX 2 יהיה זמין החל מסוף ינואר בקוריאה, ומיד לאחר מכן בשווקים מרכזיים ברחבי העולם, ויימכר בצבע פלטיניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully