וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת ה-CES: סמסונג הציגה את סדרת טלוויזיות ה-SUHD שלה

6.1.2015 / 8:09

הטלוויזיות החדשות מבוססות על מערכת ההפעלה Tizen, ולדברי החברה איכות הצבע בהן היא פי 64 מטלוויזיות רגילות

במהלך הלילה, בתערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית שבלאס וגאס, הציגה חברת סמסונג את סדרת טלוויזיות ה-SUHD החדשות שלה, המבוססות על מערכת ההפעלה מבית סמסונג Tizen.

הטלוויזיות שהציגה סמסונג משתמשות בטכנולוגיית Quantum-dot, שמשפרת את איכות התמונה והצבעים על המסך, לדברי סמסונג, פי 64 מאשר בטלוויזיות רגילות, ואת הקונטרסט פי 2.5. בהמשך לקו של סמסונג מסדרת הטלוויזיות הקודמות שלה ה-SUHD היא קעורה. קימור המסכים מגיע בהדרגה לכל ענף הטלוויזיות - LG למשל הכריזה על מסך קעור בסדרת הטלוויזיות שלה בפתיחת יום ההכרזות שלפני פתיחת CES הרשמית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך תערוכת ה-CES אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטלוויזיות החדשות מגיעות בתשעה גדלים שונים, מ-48 אינץ' ועד 88 אינץ'. הן מבוססות על מערכת ההפעלה Tizen, מערכת אינטואיטיבית שמאפשרת לצופה לצרוך ולארגן תכנים שונים בטלוויזיה וברשת. Tizen כבר קיימת בשעונים של סמסונג ובסמארטפונים מוזלים שלה והגעתה לטלוויזיה תאפשר קישוריות מהירה ומוצלחת לסמארטפונים של סמסונג באמצעות טכנולוגיית בלוטות'. כך שניתן לצפות בתכנים דרך המכשיר הנייד. פלטפורמת ה-Milk Video של סמסונג תספק לצופים מאגר תכני וידיאו מהרשת. בנוסף, הטלוויזיות החדשות מכילות פיצ'ר שעון מעורר, אשר בחיבור עם הסמארטפון מפעיל את הטלוויזיה בשעה היעודה כדי להעיר אתכם עם מסך ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully