וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל הציגה את דור 5 של מעבד ה-Core

6.1.2015 / 9:47

המעבד החדש יציג שיפורים הכוללים הפעלה קולית, לכידה ושליטה של מחוות גוף וביצועים גרפיים מהירים יותר. ומעבד יעודי שיציג 4K בטאבלטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Intel Core דור 5/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייצרנית המעבדים אינטל, הציגה אתמול בתערוכת CES בלאס ווגאס את הדור החמישי של מעבדי Intel Core – סדרה U.

הסדרה כוללת 14 מעבדים חדשים בטכנולוגיית ננומטר, המספקים ביצועי מערכת משופרים, 24 אחוז שיפור בגרפיקה, עד 50 אחוז יותר מהירות בוידאו ושיפור של עד 1.5 שעות סוללה לעומת הדור הקודם של המעבדים. הם מיועדים ליצור מחשבים ניידים, אולטרבוקים וכרומבוקים.

באשר לטאבלטים, הציגה אינטל מעבד יעודי - מעבד Cherry Trail. הכולל יכולות זיהוי פנים וצילום בתלת-מימד ותצוגת וידאו 4K. בהמשך השנה צפויה להתווסף לו גם תמיכה בטעינה אלחוטית. Cherry Trail מציע שיפור בביצועי הגרפיקה עם חיי סוללה ארוכים יותר, לטאבלטים עם מערכת הפעלה Windows או אנדרואיד.

קודם כל ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפתחים בישראל ומגיעים לכל המכשירים בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טכנולוגיית RealSense שנמצאת בטאבלטים פותחה במרכז הפיתוח של אינטל בישראל. היא מאפשרת יישומי צילום מתקדמים. באמצעות המצלמה הזמינה כיום, Intel RealSense Snapshot המצוידת בחיישן עומק, המשתמש יכול לשנות את המיקוד, לבצע מדידות ולהוסיף אפקטים דינמיים ותנועה בלחיצת כפתור.

המצלמה המתקדמת יותר, Intel RealSense 3D, תצא במחצית השנייה של 2015, ותתמך על ידי מעבדי ה-Core, תאפשר צילום ועריכה בתלת מימד, שימוש במחוות גופניות לשליטה על מכשירים. דוגמא למחוות הוצגה על ידי ACER שהציגה נוטבוק מסדרת Aspire V עם מסך 17 אינץ' ובו המצלמה המובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully