וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורי: הח"כית ממרצ גייסה דווקא את היריבים שלה לקמפיין

6.1.2015 / 10:57

בסרטון התעמולה של מיכל רוזין ממרצ מופיעים דווקא חברי כנסת מהמפלגות היריבות, כמו אורי אורבך ושולי מועלם, וממבקשים שלא נצביע לה - כי היא טובה מדי. גם מקורי וגם עושה טוב על הלב

אתר רשמי

הפוליטיקאים ממשיכים להפגיז ביצירתיות בסרטוני הבחירות שלהם, והפעם - לשם שינוי - הם גם מפגינים פרגון ורוח טובה. אמש העלתה חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) לעמוד הפייסבוק שלה סרטון תעמולה לקראת הפריימריז, ובו מככבים דווקא חברי הכנסת מהמפלגות היריבות.

בשיטת הפסיכולוגיה ההפוכה, חברי הכנסת הללו פונים לגולשים ומבקשים מהם לא להצביע למיכל רוזין. למה? היא פשוט עושה להם יותר מדי צרות בכנסת, מקדמת יותר מדי את הנושאים של המפלגה שלה, חרוצה מדי, חכמה מדי, ולכן - מסוכנת מדי, כיריבה פוליטית. כך, ה"תלונות" על מעשיה של רוזין בעצם מפרטים את פעולותיה ומעורבותה הפרלמנטרית בכנסת.

"היא דואגת ללהט"בים ולעובדים הזרים וחופשות לידה לסטודנטיות", מתלונן אורי אורבך ממפלגת "הבית היהודי"; "היא דואגת שלא יגיע כסף ליהודה ושומרון", זועם חבר הכנסת דני דנון מהליכוד; "כשהיא הייתה מנכ"לית לסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית היא הייתה מטרידה אותי בלי הפסקה", חושפת חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס מ"ישראל ביתנו"; "אל תצביעו לה!" מתחננת חברת הכנסת שולי מועלת מ"הבית היהודי".

סרטון בחירות של מיכל רוזין. פייסבוק, אתר רשמי
סרטון בחירות של מיכל רוזין/אתר רשמי, פייסבוק

מערכת הבחירות הנוכחית מתאפיינת בהרבה הומור ויצירתיות מצד הפוליטיקאים, וכבר ראינו סרטונים מצויירים, מערכונים עם שרים בתחפושת ופארודיות על סרטים. אבל הסרטון של רוזין הוא בין הראשונים שמפגין רוח טובה של כל המעורבים, מכל הצדדים על המפה הפוליטית, במקום להפנות את האנרגיה היצירתית להשפלות והכפשות. אנחנו בעד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סרטון בחירות של מיכל רוזין. פייסבוק, אתר רשמי
סרטון בחירות של מיכל רוזין/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully