וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 דולר לפרויקטים בקיקסטארטר בכל דקה

8.1.2015 / 11:37

קיקסטארטר מסכמת את שנת 2014: מעל 529 מיליון דולר נתרמו בסך הכל. מעל עשרת אלפים תומכים בפרויקטים הגיעו מישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
5.4 מיליון דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיחור קל שחררה קיקסטארטר את מצגת סיכום השנה שלה. שווה להקליק, קיקסטארטר עושה את המצגות הכי יפות בעולם.

המצגת סוקרת את ההצלחות הבולטות משנה שעברה כמו הקאמבאק של תוכנית הקריאה לילדים Reading Rainbow, או נגן ה-pono של ניל יאנג. בולטים בהיעדרם צידנית COOLEST COOLER ששברה את שיאי ההכנסות בקיץ עם מעל 13 מיליון דולר, ופרויקט סלט התפוחי אדמה ששרף את הרשת בתחילת השנה.

22,252 פרויקטים מומנו בהצלחה בקיקסטארטר במהלך 2014. הקיץ הוא כנראה העונה הטובה ביותר להשיק פרויקט, כאשר חודש אוגוסט עם 2,311 פרויקטים מוצלחים מוביל את השנה.

הקטגוריות המובילות באחוזי הצלחת הגעה למימון מלא הן מוזיקה וקולנוע, בעוד שאת הסכומים הגבוהים ביותר במצטבר דווקא נתרמו בקטגוריית הטכנולוגיה עם מעל 120 מיליון דולר בסך הכל.

תורמים גם מישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ק-אצ'ינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מעט יזמים ישראלים ניסו את מזלם השנה בקיקסטארטר. לפי מפה אינטראקטיבית המציגה את חלוקת הכסף לפי מדינות, עולה כי מישראל תמכו בפרויקטים בסכום כולל של מעל מיליון וחצי דולר. במקום הראשון ניצבת ארצות הברית עם מעל 2.2 מיליון תומכים בסכום כולל של 333.5 מיליון דולר.

3.3 מיליון יוזרים תרמו לפרויקטים בשנה החולפת. 773,824 עשו זאת יותר מפעם אחת. יותר מעשרת אלפים מתוכם הגיעו מישראל. סך כל הסכומים שהושקעו בפרויקטים מצטבר לכדי 529 מיליון דולר.

ימי רביעי היו הימים המוצלחים ביותר מבחינת תמיכה, ושעות אחר הצהריים (שעון ארצות הברית) כזמן המוביל ביממה. השעה עם סכום התמיכה הגבוה ביותר הייתה ב-12 במרץ בין 11 ל-12 בצהריים, בהן הצטבר באתר סכום הקרוב ל-400 אלף דולר. רובם לפרויקט של ניל יאנג שהושק באותו היום.

עוד באותו נושא

הישראלי הכי מצליח בקיקסטארטר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגן ה-pono, על איכות משלמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נגן ה-pono גייס באפריל 6.2 מיליון דולר, ומסתבר שעל איכות משלמים. הנגן עולה 399$, לא זול בכלל בעידן בו צריכת מוזיקה היא לעתים על גבול החינמית. אתמול הושקה החנות הרשמית של הנגן ורכישת מוזיקה עבורו באיכות המקסימלית שהנגן מציע גם היא לא זולה. לדוגמא, האלבום הראשון של ה-The Doors יעלה 18$ והקלאסיקה של ניל יאנג, Harvest כמעט 22$.

עוד חדשות מקיקסטארטר. החברה משנה את אמצעי התשלום בפתיחת 2015 כדי להפוך את פתיחת הקמפיינים לנוחה ומהירה יותר. קיקסטארטר נפרדה משירות התשלומים של אמזון - Amazon Payments ועברה לעבוד עם Stripe.
גם תמיכה בפרויקטים אמורה להיפך פשוטה יותר ותשאר בתוך האתר במקום לצאת לשירות החיצוני של אמזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully