וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת CES: לנובו הציגה טכנולוגיה שתהפוך כל עיפרון לעט אלקטרוני

6.1.2015 / 17:00

לנובו הציגה ב-CES דגמים חדשים של מחשבים מסדרת ה-YOGA, וטאבלט שיהפוך כל עיפרון סתמי לכלי כתיבה אלקטרוני על מסך המגע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-YOGA 3 במצב אוהל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת לנובו הציגה היום (ג') בתערוכת ה-CES דגמים חדשים בסדרת ה-YOGA 3, בגדלים של 11" ו-14". דגמי ה-YOGA 3 הם מרובי מצבים ובעלי ציר כפול - כלומר, ניתן לכופף אותם בזווית 360 מעלות. כתוצאה מכך, המכשירים ניתנים לשימוש בארבעה מצבים: נייד, מעמד, "אוהל" (ראו תמונה) וטאבלט (עם המסך מנותק מהבסיס). גם דגמים קודמים בסדרה הכילו את המצבים הללו, אך לדברי לנובו הציר שודרג והוא נע כעת בתנועה חלקה יותר, ואף מאפשר את פתיחת המחשב למצב שטוח לגמרי.

הדגמים החדשים מכוונים בעיקר ללקוחות שנוהגים לצרוך תוכן דיגיטלי בתנועה ובדרכים, והם מצויידים בתוכנת Harmony שעוזרת למשתמשים לאתר אפליקציות, לייעל בקרת תנועה ולהתאים את הסאונד למצבי עבודה מסוימים. שני הדגמים מכילים מעבדים עד Core i7 מהדור החמישי של אינטל בדגם ה-14 אינץ', Windows 8.1, מסכי FHD וחיבור WiFi בתקן 802.11ac המהיר.

דגם ה-11 אינץ' הוא הדגם הקל ביותר מכל סדרת YOGA, עם משקל של 1.1 ק"ג, ושני הדגמים מגיעים בצבעי כתום קלמנטינה, כסף פלטינה, לבן גיר או שחור.

ה-YOGA 3 עם מסכי 11 ו-14 אינץ' יהיו זמינים בינואר ובמרץ בהתאמה.

ה-ThinkPad YOGA

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב נייד ThinkPad YOGA 14 אינץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, חשפה לנובו מחשבים מסדרת ה-ThinkPad YOGA, גם הם מרובי מצבים וארבעה מצבי עבודה. הסדרה הזאת מכוונת בעיקר לקהל העסקי, ומותאמת לעבודה במשרדים קטנים: זמן סוללה שמספיק ליום שלם, מקלדת הפיכה למעבר מהיר ממצב עבודה אחד לאחר, וחלקם מצויידים בטכנולוגיית ActivePen המאפשרת כתיבה ידנית על גבי המסך עם אפשרות להוספת עט אלקטרוני. בנוסף, דגם ה-15 אינץ' מגיע עם אפשרות למצלמת תלת-ממד מובנית RealSense של אינטל, שיכולה לשמש בין השאר גם לשיחות ועידת וידיאו. בנוסף, אפליקציית ה-SHAREit של לנובו מאפשרת להעתיק קבצים בקלות בין מכשירים.

סדרת דגמי ה-ThinkPad מגיע בגדלים של 12, 14 ו-15 אינץ', עם מעבדים עד Core i7 מהדור החמישי של אינטל, מערכת הפעלה Windows 8.1 עם תמיכה אפשרית ב-vPro עבור סביבות מנוהלות (בדגם ה-12 אינץ' בלבד), אחסון גדול בנפח של עד 1 טרה-בייט ותמיכה בגרסה 4 של דולבי. דגם ה-12 אינץ' שוקל פחות מ-1.5 ק"ג. כל הדגמים מגיעים בצבע שחור, עם מקלדת מוארת ומסך מגע ברזולוציית FHD.

ה-ThinkPad YOGA עם מסכי ה-11 וה-15 אינץ' יהיו זמינים החל בפברואר, וה-ThinkPad YOGA עם מסך ה-14 אינץ' יהיה זמין בתחילת מאי.

עוד באותו נושא

Yoga 3 Pro: תענוג יקר

לכתבה המלאה

YOGA Tablet 2 - עם טכנולוגיית AnyPen

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-AnyPen של לנובו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנובו הציגה גם את מכשיר ה-YOGA Tablet 2 עם מסך ה-8 אינץ', שהמבנה שלו מאפשר ארבעה מצבים: אחיזה, הטיה, מעמד ותליה. הזווית שלו אידיאלית לעבודה על גבי המסך, והוא מגיע עם טכנולוגיית ה-AnyPen החדשה, שנועדה להפוך כל עט וכל עיפרון לכלי כתיבה אלקטרוני. כל עט ועיפרון שיחוברו אליה יאפשרו כתיבה או ניווט על פני מסך המגע של הטאבלט.

ה-YOGA Tablet 2 מצויד בשני רמקולים שפונים קדימה התומכים בדולבי, ובטכנולוגיית הפחתת הרעשים Wolfson Master Hi-Fi. הוא יהיה זמין בתחילת ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully