וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של העט התלת מימדי

ה-3Doodler היה אחד הלהיטים הגדולים של 2013 בקיקסטארטר. עכשיו הוא חזור לסיבוב נוסף. תפסנו את אחד המייסדים לראיון והתנסות במוצר החדש

יח"צ - חד פעמי

תערוכות לעיתונאים הן מקום מצויין לקדם את קמפיין הקיקסטארטר שלך: המחירים לא בשמים וניתן ממש להראות את המוצר או את האבטיפוס שלו כדי להתנסות לפני שתומכים בפרויקט.

העט התלת ממדי 3Doodler היה אחד הלהיטים של קיקסטארטר. זהו מעין שילוב בין עט למדפסת תלת מימד, אשר מוציא חוטי פלסטיק על בסיס חימום חומר בפייה של העט. וכמו מדפסות תלת ממד, גם הוא עדיין עובד בצורה חלקית. עכשיו היוצרים שלו חוזרים לסיבוב גיוס למוצר נוסף ומתקדם יותר של אותו העט: 3Doodler 2.0.

קמפיין העט התלת ממדי הראשון זכה להצלחה גדולה מאוד. המימון שלו הושלם מהר יחסית, והסכום הסופי שהצטבר עבר את ה-2 מיליון דולר. לפי אחד המייסדים שפגשתי בתערוכת CES, דניאל קואון, נמכרו כבר כ-130 אלף יחידות.

הרעיון של קואון לחזור לקהילת קיקסטארטר הוא נכון. הקהילה מבוססת שנאספה סביב המוצר יכולה להיות המפתח להצלחת הפרויקט השני - ואכן כבר אזל המלאי עבור חבילת ה-EARLY BIRD SPECIAL, הכוללת את העט החדש וארבע חבילות פלסטיק לייצור הצורות. המזמינים יקבלו את העט ממש בעוד כמה שבועות.

המוצר פתח חזק, אבל נכון להיום ההייפ נעצר וספק אם היזמים יצליחו לשחזר את ההצלחה של הפרויקט הראשון. דור 2 של העט קל יותר וצורך פחות חשמל, וגם ניתן לקנות לעט מטען נייד כדי ליצור גם מחוץ לבית. כשאני ניסיתי אותו יצא לי קשקוש תלת ממדי של פלסטיק. העט קל להפעלה אבל אל תחשבו שפשוט ליצור בו משהו בעל ערך גבוה.

ניתן לתמוך בפרויקט בקיקסטארטר עד ה-25 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully