וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגום סימולטני מגיע לגוגל בקרוב

12.1.2015 / 15:37

גוגל צפויה לעדכן את שירותי התרגום שלה לסמארטפונים. כולל תרגום שפות אוטומטי לתמונות במצלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אומרים לוליפופ במנדרינית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר נוספה לסקייפ אפשרות תרגום סימולטני על גבי שיחת וידאו, בשלב ראשון בין דוברי אנגלית לספרדית. לפי דיווח ב-The New York Times גוגל תדביק את הפער בקרוב, כאשר עדכון קרוב לאפליקציית התרגום של גוגל Google Translate למכשירי אנדרואיד צפוי לכלול זיהוי אוטומטי של מספר שפות פופולאריות ולהפוך אותן לטקסט כתוב ומתורגם.

הופעת טקסט המתורגם אמורה לחפות על הפאוזה ההכרחית בשיחות כאשר משתמשים בשירות התרגום הסימולטני של סקייפ. שם יש להמתין עד שצד איד יסיים לדבר בשפה שלו ואז מקבלים את הסאונד של התרגום. עוד לא ברור מספר השפות שיכללו בעדכון השמע. בפורמט תרגום טקסט לטקסט האפליקציה כבר יודעת לתרגם 90 שפות.

שירות נוסף שצפויה גוגל להשיק הוא תרגום טקסטים זרים לשפת המקור של המשתמש על ידי כיוון מצלמת הסמארטפון לאוביקט המבוקש. זו טכנולוגיה שכבר קיימת בגוגל גלאס או באפליקציית Word Lens.

הפוטנציאל של העדכונים האלו גדול מאד. למשל למשפחות מעורבות, לשמירה על קשר רחוק, לעסקים, לתיירים בחו"ל, ואלו שרוצים ללמוד שפה חדשה. לדוגמא, אתם במסעדה בסין ורוצים לדעת אם המנה שאתם עומדים להזמין כוללת תמנון, ואין לכם מושג מה כתוב בתפריט? תוכלו פשוט לכוון את המצלמה ולקבל את התשובה על ידי תרגום שיופיע עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully