וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה ירוק מוכרת גראס ברשת

12.1.2015 / 17:06

קמפיין מימון בחירות חדש של מפלגת עלה ירוק מציע לרכוש שטרות חוב למימוש עתידי בקניית קנאביס. מעל 80,000 שקל כבר נאספו

צילום מסך

עלה ירוק הצליחה לאסוף מעל 80 אלף שקל ב-24 בקמפיין מימון המון באתר הדסטארט. מטרת הקמפיין לאסוף כסף לטובת קמפיין המפלגה בבחירות הקרובות וסכום היעד עומד על 100 אלף שקל.

אחד מלהיטי הפרויקט הם שטרות לרכישת 1 גרם קנאביס אותם יהיה ניתן לממש בעתיד כשהמפלגה תעביר את החוק. ההצעה הבסיסית של שטר בודד לרכישת גרם ב-50 שקל (ממה שאני שומע מדובר על כמעט חצי ממחירו בשוק היום) כבר אזלה, אבל עדיין תוכלו להשיג שטרות בהשקעה בסכומים גדולים יותר. כולל ערכה מיוחדת לסאחים ב-250 ש"ח.

כך או כך זה רעיון יפה לשימוש בתשורות של אתר מימון, ובאותו זמן בולשיט מוחלט שאין לו אחיזה במציאות. גם אם עלה ירוק תעבור את אחוז החסימה אין תסריט שבו מפלגה תהיה הספקית של הציבור. בכל מקרה המסרים של עלה ירוק מכוונים למקום אחר, ובראשם הפצת הידע לגבי הטוב שיכול לצמוח למדינה מלגליזאציה של קנאביס.

לא על השטר לבדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטר של 5 גרם מתוך הקמפיין על עלה ירוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

השימוש באתר מימון לגיוס תרומות למטרות פוליטיות אינו חדש, ועד היום שימש בעיקר מתמודדים בפריימריס. כך היה עם תמר זנדברג (גייסה 12,618 ש"ח, עמדה ביעד) או איילת שקד (גייסה 3,824 ש"ח, לא עמדה ביעד) ואחרים.

נבחרי הציבור עושים בימים אלו מאמצים גדולים לגייס כספים עבור הקמפיינים האישיים שלהם. שלי יחימוביץ' פירסמה היום סטטוס שביקש להפסיק לתרום מאחר והיא הגיעה ליעד של 274,700 שהיא תקרת הסכום המותרת. הסכום הגיע לדבריה מ-956 תורמים שונים.

לשם השוואה, הקמפיין של עלה ירוק עומד נכון לשעה זו על 474 תומכים, וה-80,000 ש"ח שכבר גוייסו הן אחת הפתיחות הכי חזקות בהיסטוריה של הדסטארט. אפשר להעריך שהם יגיעו לסכום היעד, אולם אין להסיק מכך על סיכויי ההצלחה שלהם בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully