וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין של בנט: שמאל זה ניינטיז

13.1.2015 / 14:03

הסרטון החדש של "הבית היהודי" חוזר לשנות התשעים ושולח את ינון מגל לראיין אנשים על המערך, הסכמי אוסלו והסדרה "בית קטן בערבה". אבל הגולשים לא מתלהבים מהכיוון

מתוך ערוץ היוטיוב של הבית היהודי

הקמפיין של "הבית היהודי" ונפתלי בנט משנה כיוון: עד כה הוא עסק בכמה השמאל הוא תל-אביבי ומנותק, ועכשיו הוא הולך על "שמאל זה ניינטיז". בכתבת וידיאו שהעלה בנט לפייסבוק שלו נראה ינון מגל, אקס וואלה וחבר "הבית היהודי" הטרי, מככב ב"תשדיר בחירות" פיקטיבי של המערך. הסרטון מעוצב כמו סרטון מהניינטיז, עם שאלות למרואיינים על התכנית "זהו זה" ו"בית קטן בערבה" ועל הסכמי אוסלו. בסרטון שואל מגל את העוברים והשבים מה דעתם על המערך, והם עונים לו שזו מפלגה לא רלוונטית.

אתמול בלילה בעלה בנט סרטון נוסף ברוח הדברים, ובו נראה מכשיר טלוויזיה משדר נאום של בוז'י הרצוג שהופך שוב ושוב לנאום של שמעון פרס. בסוף הסרטון מופיע הכיתוב: "בוז'י זה ניינטיז, פרס זה ניינטיז, הגיע זמן בנט".

הגולשים לא השתגעו על הכיוון החדש. "מה קרה ל'קמפיין החיובי' שעליה דיברו קודם בבית היהודי?" כתב אחד מהם, "יותר טוב תתרכז במה אתה יכול להציע, מאשר ללכלך על אחרים", כתב אחר. "אל תרדו לרמה של ציפי ובוז'י". גולשים אחרים כתבו בעוקצנות "לרצוח את רבין זה הכי ניינטיז" ו"אז ימין זה פורטיז?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully