וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס כשניסה להבריח 94 מכשירי אייפון לסין

13.1.2015 / 17:37

האייפונים שעולים הרבה מאד בסין, היו דבוקים על צעיר סיני בסלוטייפ. ההליכה הנוקשה שלו משכה את תשומת ליבם של סוכני המכס

מבריח אייפונים בסין. news.sina.com, צילום מסך
זה רק אני או שזה מזכיר גם חגורות נפץ של מחבל מתאבד?/צילום מסך, news.sina.com

נתפסה ההברחה הגדולה ביותר של אייפונים בידי אדם יחיד.
לפי ה-Huffington Post, בחור סיני צעיר נתפס במעבר Futian בין הונק קונג לסין, כשהוא נושא על גופו לא פחות מ-94 אייפונים מדגם 6 ו-6 פלוס. המכשירים הודבקו אחד על השני לאורך גופו באמצעות עם סלוטייפ.

סוכני המכס דיווחו לאתר שהאדם החשוד "הלך בצורה מוזרה עם שרירים נוקשים וכיפוף מועט של המרפקים" הדבר העלה את חשדם והם הכריחו אותו לעבור בגלאי מתכות. אאוץ'.

האייפון בסין: ביקוש מטורף ומחיר גבוה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 6 פלוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הונג קונג ידועה כמדינה שבה האייפון נמכר במחיר זול מאוד (אפילו זול יותר מארה"ב) ובסין האייפונים נמכרים במחירים גבוהים למדי. אייפון 6 מדגם 16 ג'יגה-בייט נמכר ללא חוזה בארה"ב ב-649$ ואילו אותו האייפון נמכר סביבות ה-870$ בסין.

לפני שהאייפונים החדשים אושרו למכירה בסין, בערך חודש אחרי השקתם בארצות הברית, הסוחרים מצאו דרכים מעניינות, כמו תשלום לבלדרים מזדמנים על מנת להביא אותם לסין. כולל חשד למעורבות המאפיה הסינית בהברחת המכשירים לשוק השחור.

אז מחירי האייפונים היקרים יותר (מדגמי ה-128 ג'גיה בייט) הגיעו לסכומים מרחיקי לכת בסביבות ה-2,500$ למכשיר בודד. נראה שהביקוש עיידן גבוה בסין, אחרת לא ניתן להבין למה לסכן תפיסה של כמעט 100 אייפונים על אדם אחד.

סיכון הוא מילה יחסית כשזהמגיע לאובססיה הסינית סביב המכשירים של אפל. נזכיר כי לפני שנתיים התפרסם סיפור על צעיר סיני שמכר כלייה עבור אייפון ואייפד חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully