וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ואפל עם הפנים ל-2015

15.1.2015 / 14:45

כנס המפתחים של פרויקט ARA, סמארטפון הלגו של גוגל, יושק במהלך השנה, ולשעון של אפל כבר יש תחזית מכירות אופטימית במיוחד. חדשות הטק

יח"צ - חד פעמי

גוגל ערכה אתמול את כנס המפתחים השני של פרויקט ARA - הסמארטפון שאמור לצמצם פסולת אלקטרוני על ידי פירוק והרכבה של חתיכות ממנו ושדרוגן באופן נפרד. לפי הדיווח גוגל כבר בדיונים עם המפעילות המקומיות כדי שיהיה אפשר לרכוש את המוצר וחלקיו בארה"ב. הפיילוט הראשון של הפרויקט יחל בפורטו ריקו לקראת החצי השני של השנה.

מעבר לכך לא הוכרזו דברים מרעישים, אך גוגל כן דיווחה שהיא הגיעה ל"חלק 2" של הפרויקט, שזה אומר שמכשיר האבטיפוס יכול כבר לעבוד עם חיבורים ל-3G כאשר עד עכשיו הוא עבד רק עם WiFi.

בחלק 3, גוגל תצטרך להתמודד עם שאלות קשות יותר, כמו קישוריות של LTE, תמחור המוצר והמודולים שמחברים אליו ועוד.

עוד מגוגל: התרגום הסימולטני הגיע

גוגל תרגום סימולטני, google translate. צילום: אור קורץ, מערכת וואלה! NEWS
קטע סומן עם האצבע והתרגום עולה. צילומסך דרך האייפון - אור קורץ/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אור קורץ

גוגל שחררה את העדכון לשירות התרגום הסימולטני עליו הכריזה לפני מספר ימים. העדכון מאפשר לתרגם מספר שפות (כולל עברית) על ידי כיוון מצלמת הסמארטפון לטקסט. לדוגמא, מכוונים את המצלמה לטקסט באנגלית והוא יתורגם לרוסית. יש לפתוח את המצלמה דרך אפליקציית התרגום וניתן להגדגיש עם האצבע אזורים בתמונה של טקסט. עובד יפה.

האפליקציה החינמית.

להרודה לאייפון באפ-סטור
ולמכשירי אנדרואיד בגוגל play.

עוד באותו נושא

טלפון הלגו של גוגל יוצא לדרך. לפרק, להרכיב ולשמור על הסביבה

לכתבה המלאה

האם סמסונג עומדת לרכוש את בלקברי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלקברי, לא שחקנית אמיתית בשוק הסמארטפונים כבר תקופה ארוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכונת הידעות רויטרס מדווחת על כך שמנהלים מסמסונג ובלקברי נפגשו לפני שבוע בכדי לדון על רכישה אפשרית של השנייה. הסכום שפורסם, 7.5 מיליארד דולר. זאת לא תהיה הפעם הראשונה שחברת בלקברי מחפשת קונה כאשר היא עשתה זאת גם ב-2013, וגם אז סמסונג הייתה אחת האופציות.

כמה שעות לאחר מכן הכחישה סמסונג את המידע, ובלקברי הגיבה גם היא ברויטרס שהיא לא נעשתה פנייה לסמסונג לגבי רכישה. רויטרס בתגובה, דיווחו שיש להם מקור שמאשר את מפגש המנהלים, ושהם ראו מסמכים מצורפים בעניין הרכישה. נמשיך לעקוב.

השעון של אפל מתקרב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפל Watch, עוד לא יצא וכבר תחזית המכירות אופטימית/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר 9to5mac השיג תמונות בלעדיות של אפליקציה נלווית לשעון המצופה של אפל, האפל Watch. האפליקציה תיקרא Companion App והיא תאפשר שליטה לא רק על ההגדרות של אפליקציות בשעון, אלא על ההגדרות של השעון עצמו.

נראה שהשעון ישמור הרבה מיכולות ה-iOS המוכרות, כמו נעילה עם קוד, תשלום עם קוד, ביטול התראות, מחיקת מידע מרחוק ועוד. כל זאת לצד כמה פיצ'רים חדשים ומעניינים.
ניתן לראות באייפון את סידור האפליקציות בשעון באופן וירטואלי (מאין מראה של השעון) ולהזיז ולשחק עם האפליקציות כדי שיתאימו למשתמש באופן שנוח לו. אפשר להוסיף את השם הפרטי או את ראשי התיבות לפנים של השעון, כדי ליצור מראה ייחודי.

ניווט יתאפשר בעזרת השעון כאשר הוא "יקיש" בזרוע לפי הסיבובים שמאלה וימינה שאליהם צריף לפנות, אפשרות נגישות של זום מיוחד לאנשים שמתקשים בראייה, התראות קבועות כמו "שתה מים" או "קום" לאוהבי הספורט והכושר ועוד.

נכון לעכשיו לא הופיעה האופציה לענות לשיחה מהשעון, למרות שהיא נראתה בהדגמה של אפל עצמה בעת ההכרזה על השעון. השעון צפוי לצאת באביב, וכבר האתר Business Insider קובע שצפויים לו מכירות של כ-35 מיליון יחידות. האתר ערך סקר בו נשאלו בעלי אייפון 6 ו-6 פלוס אם הם יקנו את השעון הנחשק. כ-18% מהם אמרו בוודאות שכן. המספר מתורגם לכ-35 מיליון לקוחות. 11% מהנשאלים אמרו שכנראה יקנו את השעון, 27% בחרו באולי, 27% נוספים אמרו שכנראה שלא, ורק 18% מהנשאלים בסקר שמחזיקים אייפון 6 או 6 פלוס אמרו שאין מצב שהם יקנו את השעון השנה.

לשמור את העיינים על הכביש עם אוקלוס ריפט

טויוטה, אוקולוס ריפט. יוטיוב, צילום מסך
אוקולוס בהדגמה של טויוטה/צילום מסך, יוטיוב

טויוטה יוצאת בקמפיין חדש בשם TeenDrive365 שנועד ללמד צעירים בטיחות בדרכים באופן נוח ולא מפחיד. באתר הרשמי ניתן למצוא סרטוני הדרכה שמראים את הקושי בעשיית פעולות נוספות לנהיגה, כמו איפור או שליחת הודעות טקסט. עוד באתר של טויוטה גיפים בטוחים לנהיגה, ומידע להורים. באתר גם קיימת הדגמה אחת פחות סטנדרטית שעושה שימוש בקסדת המציאות המדומה אוקולוס ריפט.

בסרטון ניתן לראות צעיר נכנס למכונית, והסרטון מתנהל כמו עוד סימולטור פשוט. החבר מאחורי הנהג מספר לו שהוא צריך לקבל SMS חשוב עם כתובת, אך ברגע שמסיטים מבט לטלפון נתקעים ברכב מלפנים. הדבר ממחיש באופן מלא מנקודת מבטו של הנהג כמה חשוב לשמור את העיניים על ההגה, גם אם אלו עיניים וירטואליות. הקמפיין יתור סביב ארה"ב בתערוכות מכוניות עד לחודש אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully