וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיערורייה

17.1.2015 / 19:03

בין כל עמודי הפייסבוק הסאטיריים על נתניהו, בלט לנגד עינינו עמוד קטן וצנוע שמעצב תסרוקות שונות לראש הממשלה שלנו. אז איך הכי יתאים לו?

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא דמות שחביבה במיוחד על ממיסטים, צייצנים ושאר ליצני רשת. בין אם הם יוצרים לו עמוד פיקטיבי, מציעים לו עבודות חלופיות במקום ראשות הממשלה או מציעים מועמדים מוזרים שעדיפים עליו. ועכשיו מצטרף עמוד חדש לחגיגה - "ביבי תסתפר", שמפנק את עוקביו בתספורת חדשה לביבי מדי יום.

את העמוד הקים גיל לואיס, מוזיקאי ופעיל פייסבוק. כמו שאר העמודים הסאטיריים על ביבי, גם כאן יש אג'נדה מאחורי הפיטשופים הפרועים. "תספורת ה'קום-אובר' זה רק סמל לכל מה שנתניהו מסתיר מאיתנו", הוא אומר בשיחה עם וואלה!טק, "הוא מנסה להצטייר בעיני הציבור כדמות חזקה וכסוג של גיבור, כשלמעשה הוא פשוט פחדן. הוא מתחבא מאחורי שלוש שיערות המשולות בעיניי ל'ביטחון המדיני' ו'סכנת אירן', ומסתיר את קרחת העוני, מצוקת הדיור וקושי ההשרדותי המהותי בה נמצא רוב הציבור".

אז לואיס ממציא לביבי תסרוקות חדשות, בתקווה שמנהיגנו יאמץ לפחות אחת מהן וייפטר מהקום-אובר העתיק. הנה למשל, תסרוקת דייויד בואי:

תלתלי ליאור שליין:

או רעמת פרינס:

אז איזו תסרוקת, בסופו של דבר, הכי תתאים לביבי? לואיס מציע פשוט לגלח את הכול. "יש לו פנים נאות בסך הכול", הוא מפרגן, "והקרחת זה לוק שהרבה ביטחוניסטים מאמצים, אז זה ישתלב טוב עם התדמית שלו. הוא כבר לא נער הליכוד יפה הבלורית והגיע הזמן להודות בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully