וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצנצים זורמים על כפות ידיך

18.1.2015 / 23:38

השבוע האינטרנט כל כך התרגש לגלות את האתר ששולח נצנצים לאנשים שאנחנו שונאים, עד שהאתר קרס ונסגור מעודף הזמנות. אלא שעכשיו צץ אתר חדש - שמציע לשלוח לאויבים שלכם משהו הרבה יותר נורא

מתוך האתר ship your enemies glitter. מתוך האתר ship your enemies glitter, אתר רשמי
מתוך האתר ship your enemies glitter/אתר רשמי, מתוך האתר ship your enemies glitter

בשבוע שעבר קם לו אתר אנונימי שהציע שירות מקורי: "לשלוח לאויבים שלנו נצנצים". תמורת 10 דולר, ישלח יוצר האתר באופן אישי מעטפה מלאה נצנצים עם מכתב שנאה לכתובת (של אויב) שניתן לו. הרעיון הפך למאוד ויראלי ונפוץ ברחבי הרשת, ולאחרונה אתר ה-Business Insider אף דיווח שיוצר האתר לא עמד בהזמנות, והתחנן בפני האינטרנט: "אנשים, תפסיקו להשתמש באתר הנורא הזה". אחד הטוקבקיסטים רשם לו: "אתה יצרת את מיטת הנצנצים הזאת, עכשיו תשכב בה". נכון לעכשיו האתר סגור להזמנות, אבל הרעיון כנראה תפס.

האתר The Daily Dot העלה סרטון שמתעד התפוצצות נצנצים שכזאת. לא ברור אם הסרטון אותנטי או לא, אך לפי מיקום המצלמה נראה שמדובר במצלמה נסתרת - אם כי זו עדיין יכול להיות פרסומת. בסרטון מקבל הקרבן מעטפה מאתר אחר, בשם RuinDays.com שכנראה מעניק שירות דומה, וענן של נצנצים מכסה את השולחן, המקלדת והטאץ' פד שלו:

האתר RuinDays.com מאפשר שליחת "מתנות" נוספות לאויבינו, עם מגוון מוצרים במחירים הנעים בין 5 ל-23 דולרים. אחד ממוצרי הדגל כולל גם - למקרה שתהיתם - קופסה מהודרת שבתוכה גוש צואה, שתהרוס לכל אחד את היום אם תישלח אליו למשרד. אך כרגע נראה שהנצנצים מובילים בפופולריות שלהם באתר (ואם אתם מתעקשים, יש גם קופסה עטופה שבתוכה קקי - עם נצנצים). תיהנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully