וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בלבנון על הסלפי של מיס לבנון עם מיס ישראל

19.1.2015 / 9:49

מיס ישראל, דורון מטלון, העלתה לאינסטגרם שלה סלפי עם מיס לבנון - מה שהרגיז את הלבנונים, שדרשו ממיס לבנון לוותר על התואר. מיס לבנון מיהרה לפרסם הבהרה: "לא הצטלמתי עם מיס ישראל, היא נדחפה לתמונה"

דרמה בתחרות מיס עולם: סלפי תמים שכולל בתוכו את מיס ישראל דורון מטלון ומיס לבנון סאלי גרייג' עוררה תגובות זועמות בלבנון - מה שהביא את גריינג' להתנצל על התמונה ולחתוך את מטלון החוצה.

מתמודדות התחרות שוהות בימים אלה במיאמי ארה"ב ומתכוננות לקראת הטקס הגדול שייערך בשבוע הבא, ומטלון, המייצגת את ישראל בתחרות "מיס עולם" השנה (ראשונה משמאל בתמונה), העלתה לפני שבוע לאינסטגרם שלה סלפי שלה עם מיס לבנון (שנייה משמאל), מיס סלובניה ומיס יפן מבלות יחד, עם הכיתוב "בוקר טוב לכולכם!"

סלפי של מיס ישראל ומיס לבנון. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שהעלתה מטלון לאינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

התגובות לתמונה היו קשות. בלבנון הושמעו גינויים חריפים כלפי התמונה, כשחלקם דורשים אף לשלול את תואר "מיס לבנון מגרייג'. לפי ה"דיילי סטאר" הלבנוני, יצירת קשר עם ישראלים היא אסורה בלבנון, מאחר ומדובר במדינת אויב - וכשמדובר במישהי שאמורה לייצג את המדינה, על אחת כמה וכמה.

גרייג' מיהרה לנסות ולתקן את התדמית שלה בעיני הלבנונים, ופרסמה באינסטגרם שלה הסבר לתמונה: מדובר ב"פוטובומב". היא בכלל לא הצטלמה עם מטלון - מטלון סתם נדחפה לתמונה בלי רשות. "מאז שהגעתי לתחרות, נזהרתי לא ליצור קשר עם מיס ישראל", הבהירה גרייג', "כשהצטלמתי עם מיס סלובניה ומיס יפן, מיס ישראל פתאום נדחפה וצילמה סלפי איתי, והעלתה לרשת". גרייג' סיימה את הפוסט בהבעת תקווה שעדיין יצביעו לה בתחרות.

כדי להמחיש את כוונותיה, העלתה גרייג' את אותה תמונה שוב - הפעם כשמטלון חתוכה החוצה ממנה:

סלפי חתוך של מיס ישראל ומיס לבנון. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט שהעלתה גרייג' לאינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

התגובות לפוסט ההבהרה של גרייג' היו מעורבות. "אני עצמי לבנוני, ואני מתבייש בתגובה הילדותית שלך", כתב אחד המגיבים. "אני מעריך את זה שכיבדת את חוקי המדינה שלך, אבל יקירתי, תחרות מיס עולם היא בדיוק המקום לשים את כל המחלוקות האלה בצד", כתב אחר. מגיבים אחרים חיזקו את גרייג' וכתבו "זו זכותה, היא מכבדת את המדינה שלה", כתב אחד המגיבים. "אם מיס אמריקה הייתה עושה סלפי עם מיס דאעש, גם אתם הייתם מתרגזים", הוסיף מגיב אחר.

גם דורון מטלון עצמה הביעה אכזבה כלפי התנהגותה של גרייג'. "לא שזה הפתיע אותי, אבל חבל שאי אפשר לשים את העוינות בצד", כתבה מטלון בפייסבוק שלה לאחר שגרייג' פרסמה את ההבהרה שלה, "רק לשלושה שבועות שבהן יש לנו הזדמנות נדירה להכיר בנות מכל העולם (וגם מהמדינות השכנות) לשמוע על התרבויות השונות ולחוות את החוויה הזאת ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully