וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה ישראלית מעבירה שיחות מהסמארטפון לטלפון קווי

שירות גלובס

20.1.2015 / 9:50

האפליקציה שפיתח הסטארט-אפ הישראלי iChoose הושקה בגרסת אנדרואיד. המנכ"ל: "הישראלים הם משתמשים 'כבדים' בסלולר, המטרה שלנו לאפשר מקסימום זמינות ונוחות במינימום חשיפה לקרינה סלולרית"

אילוסטרציה. ShutterStock
מפחיתים את הקרינה מהסלולר/ShutterStock

אפליקציה חדשה שפיתח הסטארט-אפ הישראלי iChoose מחזירה את המשתמש בסמארטפון - בחזרה לטלפון הקווי. האפליקציה מאפשרת להקפיץ שיחות נכנסות מהטלפון הסלולרי לטלפון הקווי. בחברה מציינים כי בקרוב תושק גם אפשרות לשיחות יוצאות - חיוג מספר בסלולרי והשלמת השיחה בטלפון קווי.

באפליקציה ניתן גם לראות את סטטיסטיקת השימוש בסלולר וגם בנייח במקומות השונים (בבית, בעבודה ועוד). כמו כן, האפליקציה מכבה ומדליקה את ה-wi-fi באופן אוטומטי כאשר המשתמש מגיע לבית או למשרד, על פי הגדרות מראש של המשתמש.

לאחר הורדת האפליקציה, המשתמש מגדיר מספר קווי (אחד או יותר) בעבודה או בבית ומאותו רגע, כשהוא נמצא פיזית ליד הקו שהוגדר, השיחות הסלולריות שלו יצלצלו במקביל גם בסלולר וגם בקווי. אם המשתמש בחר לענות בסלולר, הצלצול בקווי יפסיק, ואם המשתמש בחר לענות בקווי, הצלצול בסלולר יפסיק.

עד כה האפליקציה היתה קיימת בגרסת ביתא ובימים האחרונים הושקה גרסת האנדרואיד בלבד (להורדה לחצו כאן). מאחורי האפליקציה עומדים גדעון ציגלמן וד"ר אלעד ברקן.

בחברה טוענים כי לפי נתונים שאספה בשנה האחרונה דרך המשתמשים באפליקציה, שיחות בקו הנייח ארוכות בכ-30% מאשר שיחות מקבילות בסלולרי, וכי במשרד אנחנו מדברים כ-300% יותר מאשר בבית אבל השיחות עצמן קצרות בכ-35%. עוד נמסר, כי כ-60% משיחות הטלפון שאנו עורכים מתבצעות כאשר אנו "בתנועה" וכ-40% מתבצעות כאשר אנחנו "סטטיים" (מהבית או המשרד בדר"כ).

גדעון ציגלמן, מנכ"ל iChoose, אומר כי "למרות שרובנו מודעים כיום לסכנה של הקרינה הסלולרית, אנחנו ממשיכים לדבר בטלפון הנייד, גם שיש טלפון קווי זמין ממש לידינו. הישראלים הם משתמשים 'כבדים' בסלולר, המטרה שלנו לאפשר למשתמשים מקסימום זמינות, נוחות ואיכות השיחה, במינימום חשיפה לקרינה ואיכות שמע ירודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully