וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: בן זוג בלתי-נראה בסמארטפון שלכם

21.1.2015 / 12:47

גם אם אתם רווקים, זה לא אומר שאתם לא יכולים לקבל סמסים אוהבים מבני הזוג המושלמים שלכם. אפלייקציית Invisible Boyfriend מספקת לכם בן זוג מושלם - שאינו קיים

אפליקציית Invisible Boyfriend. https://invisibleboyfriend.com/, אתר רשמי
ליאם, החבר הלא-קיים שהזמינה לעצמה כתבת הדיילי מייל/אתר רשמי, https://invisibleboyfriend.com/

אימא מנדנדת לך שתמצאי כבר חבר? רוצה להוריד מהגב חברים שתוהים למה אין לך מישהי? בא לכם לקבל סמסים אוהבים באמצע היום, אבל אין לכם כוח לצאת לדייטים?

בדיוק בשביל זה הומצאה אפליקציית ה"חבר/ה הבלתי נראה/ית", שמנסה לספק את החוויה של תקשורת רומנטית וירטואלית - בלי שיהיה צורך באדם אמיתי מהצד השני של הקו. האפליקציה מפוצלת לשני מסלולים: חבר בלתי נראה, וחברה בלתי נראית. אבל העיקרון בשניהם זהה: אתם מרכיבים לעצמכם חבר/ה אידיאלי/ת, כולל שם, תחביבים, מראה וסיפור מרגש על איך נפגשתם לראשונה, וברגע שהדמות מוכנה - היא קיימת עבורכם וירטואלית: מסתמסת איתכם, שולחת הודעות קוליות ותמונות, "קובעת" איתכם מתי להיפגש לדייט. הדייט לא באמת קורה, כמובן - המטרה היא ליצור מראית עין של פעילות רומנטית בסמארטפון שלכם. כדי שבפעם הבאה שאימא תנדנד, תוכלו להראות לה איזה מייל רומנטי קיבלתם מבן הזוג אתמול. וכשתשב בבר עם חברים, תוכל להכריז פתאום "הו, קיבלתי סמס מחברה שלי", כולל הוכחות.

אפליקציית Invisible Boyfriend. https://invisibleboyfriend.com/, אתר רשמי
הסתמסויות לדוגמא, מתוך האתר/אתר רשמי, https://invisibleboyfriend.com/

האפליקציה נמצאת כרגע רק בשלב הבטא שלה, כלומר - אי אפשר להוריד אותה סתם כך לסמארטפון, צריך להירשם ולהיבחר לנסיעת מבחן עליה. כתבת הדיילי מייל ניסתה על בשרה את האפליקציה והזמינה לעצמה חבר בלתי נראה, בעלות של 25 דולר ליום. לאחר תהליך ארוך של יצירת הזהות שלו (קוראים לו "ליאם"), התחילה להסתמס עם החבר החדש. החוויה, לפי הדיווח, הייתה די מאכזבת: ליאם לא ענה מיד על כל סמס, ולפעמים לא ענה כלל. הם נאלצו להיפרד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אפליקציית Invisible Boyfriend. https://invisibleboyfriend.com/, אתר רשמי
אפליקציית Invisible Boyfriend/אתר רשמי, https://invisibleboyfriend.com/

כאמור, האפליקציה רק בתחילת דרכה. כרגע היא בעיקר מספקת התכתבות סמסים בשיטת טקסט אוטומטי, אבל המפתחים מספרים באתר שיש עוד כמה שכלולים בקנה: בקרוב, הם מספרים, יתווספו לשירות גם שיחות טלפון רובוטיות, נוכחות של החבר/ה ברשתות החברתיות ואפילו משלוח פרחים ומתנות.

לדברי המפתחים, האפליקציה לא אמורה לשמש תחליף למערכת יחסים אמיתית. היא מיועדת בעיקר כדי להשתיק את לחצי הסביבה, ולספק לחבריכם הוכחה שאתם לא לבד. מייסד החברה, מאט הומאן, חשב על הרעיון כשצא את עצמו גרוש טרי בתקופת החגים, ואימא שלו שאלה אותו אם יש לו מישהי. "באותו רגע חשבתי כמה פשוט יהיה אם אוכל לתת לה תשובה, בלי שאצטרך לצאת לדייט בפועל", כותב הומאן באתר.

רוצים להצטרף? הירשמו לגרסת הבטא, ותמסרו לחבר/ה ד"ש. בנוסף, מנהלי האפליקציה מחפשים תמונות סלפי אותנטיות של אנשים "רגילים" כדי שישמשו בתור התמונות של החברים/ות הבלתי נראים/ות במאגר. אם אתם מעוניינים לתרום את התמונה האישית שלכם לפרויקט, ובכך בעצם להפוך לחבר/ה הבלתי נראה/ית של איזה אלמוני בודד איפשהו בעולם - היכנסו ללינק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully