וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב מתכוננת לסופרבול

21.1.2015 / 19:15

השנה יוטיוב תשדר במקביל לסופרבול תכנית סופרבול משלה, כולל כל הפרסומות המדוברות שישודרו במשחק. אחת החברות המפרסמות שחטפה על הראש בינתיים היא דוריטוס, עם פרסומת שהם לא היו רוצים שתראו

אירוע הסופרבול, שמתקיים בראשון לפברואר, הוא אירוע הספורט הגדול והיקר ביותר שיש - אבל כבר מזמן לא בגלל הספורט, אלא בגלל הפרסומות שמשודרות בזמן המחצית. ויוטיוב רוצה נתח מהחגיגה.

אתר הסרטונים יפיק השנה תכנית שלמה במקביל למחצית של הסופרבול. התכנית, לפי מגזין בלומברג, תונחה על ידי הארלי מורנסטין, כוכב היוטיוב והאחראי על הערוץ שמתמחה בהכנת מאכלים גרנדיוזיים ומאוד לא בריאים (כיאה לסופרבול) EpicMealTime, כוכבי התוכנית Good Mythical Morning רט ולינק ועוד. לפי הדיווחים, מספר המנויים לערוצים הכולל של כל המשתתפים יגיע לסביבות ה-160 מיליון.

כוכב היוטיוב הארלי מורנסטין. יוטיוב, צילום מסך
הארלי מורנסטין/צילום מסך, יוטיוב

ומה עם הפרסומות? בערוץ הרשמי של התכנית ישנה אפשר לצפות בטיזרים לפרסומות הגדולות שישודרו בסופרבול, ובמהלך המשחק עצמו הפרסומות יעלו במלואן לתכנית מיד לאחר שידורן בטלוויזיה.

אחד המותגים שבדרך כלל מפציץ בפרסומות סופרבול הוא דוריטוס, והשנה חיכתה לו הפתעה לא נעימה: ארגון איכות הסביבה SumOfUs הכין לקראת תקופת הסופרבול ושיגעון פרסומות הדוריטוס סרטון שנראה בדיוק כמו פרסומת לדוריטוס, שבסיומו מתגלה המסר האמיתי: חברת PepsiCo שמייצרת את הדוריטוס משתמשת בשמן דקלים והורסת את יערות הגשם. הסרטון האנטי-דוריטוסי נפסל לשידור בטלוויזיה, אבל ביוטיוב כמובן שאפשר לצפות בן:

מי שכן אשכרה מעוניין בספורט עצמו, אגב, יכול לראות אותו בחינם דרך האתר של NBC. השידור יימשך כ-11 שעות, בתוכן יוקרן גם פרק של הסדרה The Blacklist, ראו הוזהרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully