וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאום של סתיו שפיר משגע את הרשת

22.1.2015 / 12:07

אתמול עלתה חברת הכנסת סתיו שפיר לדוכן המליאה, ודיברה במשך 3 דקות על המשמעות החברתית של ציונות . בתוך שעות ספורות הסרטון הפך ללהיט רשת מטורף - עם מעל 3,000 שיתופים עד לרגעים אלה

צילום מסך

אמש העלתה חברת הכנסת סתיו שפיר (מפלגת העבודה) לרשת תיעוד של הנאום שנשאה בכנסת אתמול. מדובר בנאום שהושמע על הדוכן לאחר הדיון הסוער על שכר המינימום בין נפתלי בנט לבין עמיר פרץ, ובו שפיר תוקפת את נפתלי בנט ואת מפלגות הימין על השימוש שלהם בנמושג "ציונות". "אתם פשוט מפחדים", אמרה שפיר מעל דוכן המליאה, "אתם מפחדים כי חשפנו את השחיתויות שלכם". היא התייחסה לפרשת העמותות של "הבית היהודי" ולשתיקתו של בנט בעניין, וקראה "אל תתווכחו איתנו על ציונות, ציונות זה לחלק את התקציב לכולם שווה בשווה". "דברים שיוצאים מהלב נכנסים אל הלב", החמיא לה יו"ר המליאה כשסיימה את דבריה.

שפיר קיבלה רק 3 דקות לדבר, אך זה הספיק כדי להפוך את הנאום ללהיט ויראלי תוך שעות ספורות. הוא זכה למעל 3,000 שיתופים נכון לכתיבת שורות אלה, ולמאות תגובות, רובן ככולן אוהדות ונרגשות. "מדהימה, מעוררת השראה"; "הנאום הכי מרשים שראיתי מפוליטיקאי/ת ישראלי/ת בעשור האחרון"; "שיעור באזרחות" וכדומה.

לכל התגובות לסרטון:

זו לא הפעם הראשונה ששפיר מעוררת עניין ויראלי על פני דוכן הכנסת. בפעם הקודמת היה זה בדיון על אישור התקציב, כשעלתה לדוכן הנאומים עם ארגז המכיל את ספר התקציב כדי להמחיש את כמות החומר שנמסרה לעיונם של הח"כים לזמן כל כך קצר. הסרטון זכה גם הוא לאלפי שיתופים ומאות תגובות:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • סתיו שפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully