וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם האתר של ש"ס?

26.1.2015 / 16:17

גולשים באתר מפלגת ש"ס גילו כי אלי ישי עדיין מופיע באתר בתור "יו"ר המפלגה". לאחר שהגילוי הופץ בווטסאפ, הזדרזו בש"ס להחליף את האתר בלינק לעמוד האישי של דרעי. תגובת ש"ס: "האתר לא היה מטופל מסיבות שונות"

האם ש"ס היא מפלגה של איש אחד, אריה דרעי? השאלה הזו שנויה במחלוקת, אבל לפחות על פי הרשת התשובה לה חיובית. אתר הבית הרשמי של המפלגה מפנה, החל מהבוקר (ב'), לדף הפייסבוק של היו"ר החדש-ישן אריה דרעי, משום שח"כ אלי ישי, יריבו הפוליטי שפרש לאחרונה מש"ס, הופיע באתר כיו"ר המפלגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר של ש"ס, ובו ישי מכונה "יו"ר המפלגה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביממה האחרונה הפיצו גורמים חרדיים בקבוצות הוואטסאפ צילומי מסך מהאתר הרשמי של ש"ס, שם עדיין הופיע ישי כיו"ר המפלגה. כך לדוגמה, בכתבה שסקרה את כנס נציגי ש"ס בהתיישבות הופיעה תמונה של ישי עם ח"כ יצחק ועקנין ובידיעה נכתב: "הערב התכנסו נציגי ש"ס באולמי אבניו. השתתפו יו"ר ש"ס אלי ישי, ח"כ יצחק ועקנין, מנכ"ל ש"ס נתנאל לסרי, ובכירי התנועה". גם לסרי עצמו אינו מכהן כמנכ"ל המפלגה והיום מזוהה עם ישי.

הצילומים שהופצו ברשת גרמו למבוכה בקרב אנשי המפלגה ובתגובה הבוקר החליטו לחסום את הגישה לאתר. במקום זאת, כל ניסיון להיכנס לאתר הרשמי מופנה ישירות לדף הפייסבוק של דרעי.

עמוד הפייסבוק של אריה דרעי. פייסבוק, צילום מסך
עמוד הפייסבוק של דרעי, אליו מפנה האתר/צילום מסך, פייסבוק

תנועת ש"ס מסרה בתגובה: "אתר ש"ס לצערנו לא היה מטופל בעקבות סיבות שונות. אנו מודים לאתר וואלה על דאגתם הכנה לפעילות התנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully