וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שיא נשבר בקיקסטארטר

28.1.2015 / 16:28

משחק החתולים המתפוצצים בקיקסטארטר שובר את כל שיאי מימון ההמון, עוד ארגז כלים חכם סוחף את הגולשים ופותחן הבירה שאתם פשוט חייבים לעצמכם. טור מימון ההמון

צילום מסך

רגע, מה? ארגז כלים חכם שמרכז כל מיני פיצ'רים מגניבים, לא היה כבר כזה? אז כן, פרויקט Coolbox למימון ארגז כלים חכם שעלה לאחרונה באתר אינדיגוגו (ראו סרטון למעלה) מזכיר מאוד את הרעיון מאחורי COOLEST COOLER, הצידנית שמרכזת כל מיני פיצ'רים מגניבים, זו שבמקרה שברה את שיאי המימון של קיקסטארטר בכל הזמנים לפני שנה עם מעל 13 מיליון דולר. איזה צירוף מקרים.

ארגז הכלים הזה מכיל חיבורי חשמל, מטען סלולר, תאורת לד, מעמד לטאבלט, גלגלים, מכסה מגנטי, וכמובן פותחן בקבוקי בירה מובנה - בשביל כל הגברים הסטריאוטיפים שם בחוץ ששותים אחת קרה בסוף יום העבודה הקשה.

בינתיים, לממציאי ה-Coolbox הולך לא רע בכלל. בתוך יומיים הם גייסו כבר סכום כפול מהיעד המקורי שלהם, 50 אלף דולר. בעקבות ההצלחה של הצידנית החכמה ושל ארגז הכלים החכם אני צופה שבקרוב נראה את הפרויקטים:

* המזוודה - שהיא גם מטען לאייפון, גם מצלמה, מנגל, רמקולים בבלוטות' ומעודדת קריאה אצל ילדים.
* תיבת הדואר החכמה - היא גם מיקסר, מחשמלת עורבים, ממגנטת בולים ובעלת אפליקציה יעודית נפרדת (קודם כל למכשירי אנדרואיד).
* הקלמר (coolmer) - גם שומר טושים לצביעה, טושים למקלחת, גם מחדד מובנה, גם מדפיס בתלת ממד פתקים מההורים (למרות שכל הקולים משתמשים בו לשליפים) ופותחן שקיות שוקו.

וכולם מגיעים עם תאורת LED. ט.ל.ח

החתולים המתפוצצים פוצצו את האינטרנט

עוד פרויקט, שממש, אבל ממש, הולך לו טוב הוא עדיין משחק הקלפים Exploding Kittens בקיקסטארטר. כשכתבנו עליו לפני שבוע הוא בדיוק השיג מליון דולר תוך 7 שעות ומאז ההיפ שלו לא ממש נעצר. העדכון הטרי האחרון לגביו הוא שהחל מהיום, מדובר רשמית בפרויקט עם הכי הרבה תומכים בקיקסטארטר אי פעם. נכון לכתיבת שורות אלו, מדובר בקצת מעל 108 אלף תומכים. הסכום שנצבר עד כה: 4.2 מיליון דולר. מדהים.

כך נראית תמונת התודה שצייר מתיו אינמן, יוצר The Oatmeal ואחד היזמים של הפרויקט כשהם הגיעו ל-3 מיליון דולר:

.

3 מיליון דולר לפרויקט exploding kittens. פייסבוק מתיו אינמן, צילום מסך
צילומסך פייסבוק The Oatmeal/צילום מסך, פייסבוק מתיו אינמן

פיתחו את הלב לפותחן

ולסיום, פרויקט מימון המון שדווקא לא עשה מיליונים אבל הוא בהחלט ראוי לכך. פרויקט POP & STOP: #SAVETHEBEER בקיקסטארטר לא יודע לעשות הרבה דברים, אבל הקסם שלו הוא בפשטות. זה פותחן שפותח וגם סוגר בקבוקים שמיוצר בתלת ממד (מפלסטיק מבוסס תירס לעזאזל). חסכוני ונחמד.

הסרטון שלו מוצלח (ראו בפיסקה הבאה), המוצר שלו פונה לקהל רחב - אבל משום מה הפרויקט לא ממש מתרומם בינתיים. מעל 200 איש כבר נרשמו, אבל המוצר עצמו די זול -בין 6-8 דולר בלבד. ככה שהיעד של 8,500 דולר עוד קצת רחוק בשבילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully