וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות ההאקרים: אנונימוס נגד Lizard Squad

1.2.2015 / 13:48

אתר המזוהה עם אנונימוס הפיל בחמישי האחרון את האתר של קבוצת ההאקרים שטענה כי הפילה את פייסבוק. וגם: גוגל Earth בחינם, now משתדרג ופיראט ביי חזר. חדשות הטק

אנונימוס מודיעים על הפלת אתר הלטאות. טוויטר, צילום מסך
טוויטר אנונימוס בהודעה על הפלת אתר Lizard Squad/צילום מסך, טוויטר

בשבוע שעבר כתבנו על קבוצת ההאקרים Lizard Squad, שאחראית (או לפחות ניסתה לקחת קרדיט) על הפלת פייסבוק ואינסטגרם. מדובר בקבוצה שמתאפיינת בהאקרים שחצנים, שלא פוחדים להזדהות ולא צריכים אדיאולוגיה בשביל לתקוף אתר או שירותים. בהכללה, ההיפך ממה שמייצגת קבוצת אנונימוס, שנוטה להתאחד מאחורי מטרות "ערכיות" יותר ולהסתתר מאחורי מסכות.

בנוגע לשתי הקבוצות צריך להסתייג ולהגיד, שלא כל מי שמכנה עצמו חבר ב-Lizard Squad או אנונימוס הוא אכן כזה, ופעמים רבות בעלי אינטרס מנכסים לעצמם את השם כדי לייצר מומנטום או התרעה. עד שהם יתאחדו לכדי מגה-האקרוס, נוצרה באופן טבעי יריבות יוקרה בין חברי הקבוצות.

כיריית פתיחה אפשר לציין את הפלת האתר של Lizard Squad וכן חשובונת נוספים של הקבוצה בידי Anonymous Protection ביום חמישי. קבוצה שמגדירה את יעדיה כ"הגנת אנשי האינטרנט", הפילה את האתר וצייצה בטוויטר שלה: "האתר של LizardSquad lizardpatrol.com. הטוויטר שלהם @lizardmafia מושעה כעת. ניצחנו!"

חשוב לציין שגם ללטאות יש כמה טריקים בשרוול כאשר האתר TechWorm מספר שבעד האתר הרשמי הופל, האתר הכלכלי שלהם שבו הם מוכרים את תוכנת ה-DDos (שירות מתקפות שמפילות אתרים) פעיל ואף בשבון טוויטר חדש שלהם שהוקם היום נרשם: "אנחנו צריכים לבקר שוב את סוני ומיקרוסופט". הביקור הקודם לכאורה, היה כזכור בכריסמטס אז הפילו את רשתות המשחק של האקס בוקס והפליסטיישן.

פיראט ביי חזר

פיראט ביי. פיראט ביי, צילום מסך
הלוגו החדש. וואלה!TECH מבקשת להזכיר שצפייה בתוכן פיראטי אינה חוקית/צילום מסך, פיראט ביי

אחרי כמעט חודשיים מאז שהוסר מהרשת, בעקבות פשיטה משטרתית על שרתי האתר בשבדיה, האתר הפופולארי לשיתוף להורדת תוכן (פיראטי) עולה לרשת שוב. ממש כמו עוף החול. כדי לציין את המאורע, וגם כדי להבדיל את עצמו מכל אתרי החיקויים שיש בחוץ, התעטר האתר בלוגו חדש של עוף חול.

כנראה שאי אפשר לסגור את האתר באמת. כאשר לפי האתר The Verge, הבעלים משתמשים בשרתים וירטואליים הנמצאים על שירותי ענן סודיים. עוד לפני החזרה הופיע טיימר באתר שסיומו היה מכוון לראשון לפברואר, זה היה רמז ככל הנראה לחזרתו של האתר, ובעלי האתר הבטיחו וקיימו.

למי שדואג מהתוכן, כל התוכן נשמר החל מהרגעים בהם הופל האתר, ב- 9 לדצמבר, כמו כן כל פרטי המשתמשים נשמרו גם כן. צפייה נעימה.

עוד באותו נושא

פני הלטאה של ההאקר החדש: חושפים פנים ומוכרים שירותי האקינג בכסף

לכתבה המלאה

גוגל now מתעדכן והחברה מוכרת את כדור הארץ

אפליקציות צד שלישי בגוגל now. בלוג גוגל, צילום מסך
אפלקיציות צד שלישי ב-now לאנדרואיד/צילום מסך, בלוג גוגל

גוגל now הוא כל מה שסירי לא: עוזרת אישית אמיתית בסמארטפון, שגם מבינה עברית וגם יכולה לתת מידע שימושי. שדרוג חדש למשתמשי אנדרואיד מאפשר להציג מידע מאפליקציות צד שלישי.

בבלוג הרשמי רשמה Aparna Chennapragada ראש מחלקת ניהול מוצרים: "עד היום הכרטיסים של גוגל now הציגו לכם מידע רלוונטי בזמן רלוונטי בלי שביקשתם, אך מידע רב שאתם צריכים קיים באפליקציות חיצוניות כמו תחנת המוזיקה האהובה עליכם, דיל למלון או טיפים לבית. מהיום יש לכם שתי דרכים להשיג את המידע, ללחוץ על כל אפליקציה בנפרד או לבדוק בכרטיסים בגוגל now"

השירות החדש תומך כעת ב-40 סוגי אפליקציות שונות, ורבים מתווספות, לפי הדיווח, בכל יום. עם השירות החדש גוגל בעצם משנה את כללי המשחק: כאשר היא שואבת מידע מאפליקציית צד שלישי היא יכולה למנוע כניסה אליה ובכך להקטין את הרווחים (אם מדובר על שירות מבוסס פרסומות למשל).

עוד מגוגל, גוגל Earth השירות שעומד להיסגר בדצמבר השנה,משחרר את גרסת ה-Pro שלו בחינם למק ולפי.סי. הגרסה המלאה עלתה עד עתה 400 דולר, והיא מאפשר פיצ'רים מתקדמים כמו הדפסת תמונות ברזולוציה של 4800×3200, הקלטת מסך ב-HD ועוד. ניתן להורידו חינם מכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully