וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: אתם תדליקו אור - וניצול שואה יקבל חשמל

1.2.2015 / 17:14

קמפיין חדש של עמותת "שורשים" בשיתוף עם מקאן דיגיטל יאפשר לכם לתרום לקשישים ולניצולי שואה שעות חשמל - בלחיצה על מתג חשמלי אצלכם בבית

מקאן דיגיטל

מתי אנחנו נזכרים במצבם של קשישים וניצולי השואה? בדרך כלל, כשמתקרב יום השואה, או כשמתפרסמת בתקשורת כתבה בנושא. וזה בהנחה שאין לנו קרוב משפחה להיזכר בו לעתים קצת יותר קרובות. אבל בתוך מירוץ היום-יום, קשה לומר שהנושא הזה נמצא בראש מעייננו.

הקמפיין הדיגיטלי החדש של עמותת "שורשים" מנסה לשלב את הנושא הזה באופן יותר בולט בחיי השגרה. העמותה, בשיתוף עם משרד הפרסום מקאן דיגיטל, מוציאה היום לרכישה מתג חשמלי מיוחד בשם RootSwitch שנועד להיתלות על הקיר, לצד מתג החשמל הרגיל שלכם. בכל פעם שתיגשו להדליק את האור, או את החימום, יעמוד לנגד עיניכם גם מתג ה-RootSwitch. כל לחיצה על המתג המיוחד, צוברת תרומה של שעות חשמל לקשישים וניצולי שואה. התשלום הוא לא מיידי, אבל זיהוי הפעולה עם המטרה היא כן: כשאתם מדליקים לעצמכם דוד למים חמים, תיזכרו לרגע במי שאין לו כסף לזה, ותפרגנו גם לו קצת מים חמים.

קמפיין שורשים של מקאן דיגיטל. מקאן דיגיטל,
עודד מנשה מדגמן שימוש במתג ה-RootSwitch/מקאן דיגיטל

על פי הנתונים של "שורשים", אחד מכל ארבעה קשישים בישראל נאלץ לבחור בין מזון ותרופות לבין חימום הבית. כמחציתם (44%) מוותרים על חימום לעיתים קרובות מאוד. הקמפיין של RootSwitch נועד להגביר את המודעות למצב הזה ולעודד אנשים לתרום כסף כדי לסייע לקשישים לעבור את החורף בשלום.

את המתג עצמו אפשר להזמין ללא עלות http://rootswitch.co.il/. לדברי "מקאן דיגיטל", הטכנולוגיה של המתג נשענת על כרטיס ארדואינו (Arduino) פלטפורמת קוד פתוח לפיתוח מוצרים פיזיים הנמצא בתוך המתג ומתחבר לרשת ה- wifi הביתית. לאחר החיבור לרשת, משדר המתג נתונים לאתר ייעודי ומשם אל מערכת הסליקה של עמותת "קבוצת שורשים". כל לחיצה על המתג צוברת שעת חשמל שעלותה הממוצעת שווה ל-2 שקלים, כשבסוף כל חודש מקבל התורם הודעה על השעות שהצטברו, והוא בוחר אם להעבירן כתרומה במלואן או בחלקן, והסכום יועבר באמצעות מערכת התשלומים של PayPal ללא מתווך אמצע.

מי שלא מעוניין להתקין פיזית מתג התרמה בביתו, יכול לתרום באמצעות מתג וירטואלי: הפרויקט מציע גם גרסת אפליקציה ל-RootSwitch (ראו סרטון בתחילת הכתבה), אשר מציג על מסך הסמארטפון "מתג" שכל לחיצה עליו מעבירה תרומה לאותה מטרה. דרך האפליקציה ניתן להתעדכן גם בכמות השעות שנצברו על ידי כל המשתמשים בה עד לאותו רגע.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
קמפיין שורשים של מקאן דיגיטל. מקאן דיגיטל,
מתגי RootSwitch מחכים לכם/מקאן דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully