וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האקרים יכולים "לאנוס" גולשים דרך הרשת?

3.2.2015 / 16:43

הלהיט הבא בעולם צעצועי המין הוא אביזרים שמתחברים לרשת, ומופעלים על ידי פרטנר מרחוק. אלא שעכשיו מומחי אבטחה מזהירים: קל מאוד לפרוץ למערכת ולהפעיל אקט מיני פיזי על מישהו מבלי שהוא יידע שמדובר באדם זר

צעצועי מין עם חיבור אינטרנטי  של FriXion. יוטיוב, צילום מסך
אקט מיני דרך הרשת של FriXion/צילום מסך, יוטיוב

לא מזמן סיפרנו כאן על השלב הבא בעולם הסייבר-סקס: קיום יחסי מין עם גולשים באמצעות צעצועי מין שמתחברים לרשת, הנקראים בסלנג האינטרנטי "סייבר-דילדואים": גולש א' מבצע אקט מיני במכשיר שמחובר למחשב שלו, וכך מפעיל מכשיר במחשב אחר הרחק ממנו שמבצע אקט מיני בגולש ב' - מבלי שיצטרכו להיפגש.

חברה בשם FriXion אפילו עובדת על פיתוח רשת חברתית של אביזרי מין כאלה, שתאפשר לגולש א' "לשכב" באופן כזה עם כמה גולשים בבת אחת, או לקיים מגע מיני עם גולש שהכיר הרגע בצ'אט. היא אפילו מתכננת לשלב את הטכנולוגיה הזאת במשחקים, כדי שבפעם הבאה שאתם עוצרים לנוח בפונדק ב-"וורלד אוף וורקראפט" - תוכלו גם לתקתק איזה טרול על הדרך.

משמעות חדשה למושג מין בטוח

צעצועי מין בחיבור לאינטרנט של חברת lovense. http://www.lovense.com/, אתר רשמי
צעצועי המין של Lovesense מתקשרים זה עם זה מרחוק/אתר רשמי, http://www.lovense.com/

עכשיו מתברר שגם על עולם האורגיות הווירטואליות מאיימת קהילת ההאקרים, קהילה שכבר המחישה לנו השנה עד כמה פולשנית וחסרת גבולות היא יכולה להיות. מגזין פורבס דיווח כי על פי חברת אבטחה בשם Pen Test Partners, יש סיכוי גבוה שהאקרים יפרצו לתוך מערכות הסקס הווירטואליות שמתכננות לשנות את חיי המין שלנו בזמן הקרוב.

בחברת האבטחה בדקו את המערכת של אחת החברות שמספקות את טכנולוגיית הסקס-מרחוק, Lovesense, המאפשרת חיבור רשתי בין אביזרי מין או בין אביזר מין לאפליקציית סמארטפון. הם גילו הגנות מאוד נמוכות שמאפשרות פריצה קלה יחסית להאקרים. פריצה שכזאת תספק להאקר הממוצע לא רק פרטים אישיים של התחברות לרשת וסיסמאות, אלא גם הצצה מאוד אינטימית לגולש שמשתמש באותם רגעים באביזר המין המחובר לרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ההאקר שתקע אותי

צעצועי מין עם חיבור אינטרנטי  של FriXion. יוטיוב, צילום מסך
אקט מיני דרך הרשת של FriXion/צילום מסך, יוטיוב

במקרים חמורים יותר, האקרים יוכלו לא רק לצפות באקטים מיניים של אחרים ברשת - אלא גם לשלוט בהם. כאמור, האביזרים מאפשרים לשני גולשים "להפעיל" זה את מכשירו של זה דרך הרשת, והאקר שישתלט על החיבור יוכל למעשה לבצע את האקט בעצמו במקום הגולש - הדבר הכי קרוב שיש ל"אונס" דרך האינטרנט, אם חושבים על זה ככה.

למעשה, אתם אפילו לא צריכים להיות האקרים כדי לעשות זאת: במקרה של ויברטורים המופעלים מרחוק באמצעות הסמארטפון, למשל, מספיק שהמכשיר הסלולרי נגנב - ואתם כבר בסיכון שמישהו "ייגע" בכם באופן אינטימי מרחוק מבלי שתדעו שמדובר במישהו זר. מה שפותח, בעצם, תחום חדש שלם של פלישה לפרטיות, ואפילו תקיפה.

חברת Lovense מסרה, כי מאז גילוי הפרצות היא הידקה את האבטחה. לדבריהם, לא נשמר מידע רגיש על השרתים שלהם, מכאן שהאקר שהשיג גישה למערכת יוכל לראות רק רשימת אנשי קשר של המשתמש. בנוסף, הם כלל לא מאפשרים הקלטות וידאו של סקס וירטואלי, והזרמת הוידאו (stream) מוצפנת כך שהאקרים לא יוכלו להתחבר אליה מבחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully