וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגאאוט עם האפיפיור

4.2.2015 / 16:46

הכס הקדוש מהותיקן ידבר עם ילדים בכל העולם באמצעות שירות הוידאו של גוגל. וגם: נוזקה חדשה התגלתה במשחקים בגוגל פליי. בדקו אם התקנתם אותה בטעות. חדשות הטק

האנגאאוט עם האפיפיור. יוטיוב, צילום מסך
האפיפיור הכי מעודכן טכנולוגית EVER. צילומסך יוטיוב/צילום מסך, יוטיוב

כאשר גוגל הציגה את שירות שיחות הוידאו שלה, גוגל האנגאאוט ב-2013, היא ציינה שהשירות החדש יעזור גם בתחום החינוך. בבלוג של "גוגל לחינוך" העלתה החברה השבוע פרטים על מפגש שיערך עם האפיפיור באופן גלובאלי ברחבי העולם בבתי ספר שונים.

בבלוג נכתב כי "האפיפיור פרנסיס יושיט את חיבוקו הוירטואלי לילדי העולם החווים מוגבלויות או צרכים מיוחדים". המפגש, שיהיה השני במספר (בראשון השתתפו גם ילדים מחיפה) מתוכנן למחר (חמישי) 5 בפברואר בשעה 5 אחר הצהרים זמן ישראל, וניתן לצפות בו בלייב בגוגל פלוס של הארגון Scholas Ocurrentes, שהאפיפיור בטח בו שיעזור לו לאחד את בתי הספר מסביב לעולם ללא הבדל של דת גזע, צבע עור או מין.

ARM מציגה את מעבדי העתיד

אילוסטרציה. ShutterStock
עוד כוח בכף היד/ShutterStock

חברת ARM האחראית על ארכיטקטורת המעבדים שכל יצרניות הסלולר הגדולות מתבססות עליו, נותנת הצצה למעבדי העתיד, ופרסמה באתר הרשמי שלה
את סדרת A72. הסדרה החדשה בעלת תמיכה בווידאו באיכות של 4K עד כ-120 פריימים לשנייה (הילוך איטי), משחקים באיכות של קונסולת, צריכת חשמל נמוכה עד כ-75% מהדור הקודם למעבדים ו-40% למעבדים הגרפים.

המעבדים החדשים יתמכו בטכנולוגיית צריכת החשמל big.LITTLE המאפשרת להוריד את הכוח שהמעבדים משתמשים בו כאשר מריצים אפליקציה שלא דורשת הרבה עוצמה, ובטכנולוגיית 64 ביט.

למי שכבר מרייר ומתכנן על המעבדים העוצמתיים והחסכוניים, מחכה אכזבה, כי מדובר בטיזר בלבד בעוד המעבדים מתוכננים ל-2016 וכמובן שצריך גם מסכים ברזולוציה הנ"ל. עם זאת, זהו עוד צעד בדרך לעתיד של סמארטפונים ברזולוציות גבוהות ויכולות עיבוד חזקות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סוג חדש של וירוס בגוגל פליי

אילוסטרציה. gresei, ShutterStock
שחקו DURAK עם קלפים אמיתיים, בידקו אם התקנתם והסירו/ShutterStock, gresei

התגלו אפליקציות המתחזות למשחקים בגוגל פליי ומכילות וירוס שיכול לפגוע במכשירים. האפליקציות המסוכנות שעלו בדיווח, Durak, IQ Test, History App זכו עד היום למיליוני הורדות וכרגע הוסרו מחנות הפליי. אם הם על המכשיר שלכם, זה הזמן למחוק אותן.

הוירוס הוא בעצם סוג חדש של נוזקה (malware) שהתגלתה על ידי חברת האבטחה Avast, והיא פועלת באופן מאוד מתוחכם. חוקר האבטחה פיליפ צ'יטריי מעדכן בבלוג החברה שמדובר באפליקציות שנראות רגילות לחלוטין, כמו למשל גרסה של משחק הקלפים הרוסי הפופלארי Durak, אך הם טומנות בחובן פצצת זמן. המשתמש מוריד את Durak למכשיר שלו, וכעבור 7 ימים ולפעמים חודש (מספיק זמן כדי שהמשתמש ישכח מההורדה) המשתמש מקבל הודעות מוזרות כל פעם שהוא פותח את המכשיר שלו.

ההודעות יכולות להתריע (כמה אירוני) על וירוסים, כמות גדולה של פורנו או משהו אחר שדורש פעולה והתקנה של אפליקציה מחנות חיצונית. האפליקציות הם נוזקות ירצו גישה לשליחת SMS למקורות שונים (דבר שעלול לעלות כסף אמיתי) או שיקחו מידע אישי שהמשתמש לא אישר.

מה שמפתיע הוא שיש גם חברות גדולות כמו חברת האבטחה Quihoo 360 שגם משתמשות בשיטה להפיץ את האפליקציות שלהם שהיא לא נזוקה, אם כי יתכן שהדבר נעשה ללא ידיעתם.
האתר TechCrunch פנה לגוגל בנושא, וטרם התקבלה תגובתם. עקב הפתיחות של מערכת האנדרואיד, גוגל מתירה העלאה של הרבה יותר דברים לחנות הפליי שלה לעומת אפל. לפעמים דברים אלו עלולים להיות מסוכנים למשתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל פליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully