וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס שלכם על שלט חוצות

4.2.2015 / 22:07

חברת Deehubs מקרינה בכל ערב סטטוסים ותמונות מפייסבוק על בנייני ענק בסיאטל, ורוצה את עזרת הגולשים כדי להתרחב לערים נוספות. אולי גם הסטטוס שלכם ייבחר להיות מוצג לעיני כל?

Deehubs. deehubs.com, צילום מסך
סטטוס על קיר בסיאטל/צילום מסך, deehubs.com

חושבים שהסטטוס שלכם ראוי לקצת יותר תהילה מאשר 9 לייקים מהחברים? רוצים לשתף את התמונה החדשה על הקיר - אבל קיר אמיתי? חברה קטנה מדובאי בשם Deehubs מנסה לשנות את התפיסה לגבי רשתות חברתיות - כשהיא מספקת פלטפורמה לשיתוף סטטוסים או תמונות ברחובות סיאטל.

איך זה עובד? אתר The Next Web ערך שיחה עם המייסד, בייקר מארושוילי, שסיפר שמדובר במקרנים שהחברה התקינה ברחבי העיר, אשר מחוברים למחשבים ניידים ולאינטרנט. החברה יצרה קשר בעלי הנכסים עליהם יוקרנו הפוסטים, וביקשה את אישור לפרויקט - כאשר בכל ערב מוקרנים בקביעות פוסטים ותמונות של משתמשים מרחבי העולם על הבניינים.

ל-Deehubs יש שאיפות גדולות: לאחרונה היא השיקה קמפיין אינדיגוגו צנוע שמטרתו להביא את הפרויקט ל-25 ערים מרכזיות נוספות. הם מבקשים רק 6,000 דולר, למכונית ולדלק. בעתיד הם מתכננים להקרין את הפוסטים על מסכים דיגיטליים, ואף ליצור איתם אינטראקציה - כמו המשחקים של גוגל בטיימס סקוור ניו יורק. המודל הכלכלי יהיו פוסטים ממומנים ופרסומות, שלפי מארושוילי יהוו כ-30% מן הטראפיק.

אז מי שרוצה שהפוסטים שלו יופיעו ברחבי סיאטל מוזמן כבר עכשיו להיכנס לאתר, לצפות בגלריית תמונות ולפרסם, אך חשוב לדעת שיש תהליך סינון מורכב ולא הכל עולה. יוצרי השירות מעדיפים פוסטים שמעוררים השראה, או תמונות יפות ומקוריות ולאו דווקא סלפי.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully