וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה בעמוד הפייסבוק של מטרופולין: נוסע מסניף קוקאין באוטובוס

5.2.2015 / 15:08

חייל שנסע באוטובוס של מטרופולין תיעד נוסע שהסניף חומר כלשהו, תיעד את המתרחש והעלה לעמוד הפייסבוק של החברה. אז למה הם עדיין לא הגיבו?

תמונות גולשים

גולש בשם דין גודסון פרסם על עמוד הפייסבוק של חברת התחבורה מטרופולין תלונה יוצאת דופן: לדבריו, הוא תיעד את אחד הנוסעים מסניף קוקאין על אחד המושבים באוטובוס, והוא אף מצרף סרטון שצילם בטלפון הסלולרי שלו המתעד את התקרית. "מישהו מסניף קוקאין בקו 369 מבאר שבע היום בבוקר. מול ילדים", כתב גודסון למנהלי העמוד, "מה עושים במצב כזה?"

שאלה טובה, אבל לא מספיק טובה כדי לקבל תשובה. יומיים חלפו מאז פרסום הפוסט, ואף שמאז מנהלי העמוד כבר ענו לגולשים אחרים על שאלות, הפוסט של גודסון נשאר משום מה ללא מענה. מטרופולין אינם מספקים מספר טלפון לפניות: באתר שלהם כתוב שניתן לשלוח פקס, או דואר רגיל, או דואר אלקטרוני. מספר הטלפון של מטרופולין מפנה את המתקשר למידע מוקלט על תחנות ומסלולים, ללא מוקד פניות אנושי.

ביום ראשון האחרון עלה גודסון, חייל בן 21 מאיזור המרכז, לאוטובוס קו 369 בבאר שבע והתיישב ליד הגבר המופיע בסרטון. בשיחה עם וואלה!TECH הוא מספר שבתוך מספר דקות שלף האיש חומר שנראה לגודסון כמו קוקאין, והחל להסניף אותו ממש לידו. "לא רציתי להגיד לו משהו עד שהוא יורד", מספר גודסון, "הוא ירד בתחנה בקריית גת, ולפני שהוא ירד אמרתי לו לא להסניף באוטובוס שוב פעם. הוא אמר לי שהוא מסניף גם ברכבת ושלא אכפת לו. כל הזמן הזה ישב ילד ממש מאחורי, ואני חייל והייתי על מדים , פשוט לא ידעתי מה לעשות במצב כזה".

למה לא דיברת עם הנהג?

"לא רציתי שהוא יידע שצילמתי אותו עד שהוא ירד. אני לא יודע אם יש לו סכין או משהו, והוא הרגע לקח סמים".

גודסון, כאמור, פנה לעמוד הפייסבוק של מטרופולין עם הסרטון שצילם, אך הם לא הגיבו. "הם צריכים לדעת איך לטפל בזה, או לפחות להגיד שהם בודקים מה לעשות", אומר גודסון, "הם פשוט לא אמרו שום דבר".

הסרטון עורר עניין ברשת בעיקר בשעות האחרונות, אז "גילו" אותו הגולשים. חלק מהם הזדעזעו מהסרטון, חלק התבדחו בנושא, אך חלק דווקא ביקרו את גודסון על הפוסט. "לא יפה לעשות מה שהאיש הזה עושה, אבל מה שאתה עושה - תיעוד ופרסום בלי טשטוש של איש מסכן שלא עשה לך כלום, הרבה יותר לא יפה", כתב אחד המגיבים. "לצלם נרקומן (איש חולה) ולהעלות לפייס זה מכוער", כתבה מגיבה אחרת.

תגובתה של חברת מטרופולין טרם נמסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully