וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לנו": גולשות צילמו סרטון שאומר "פאק יו" לממשלה

9.2.2015 / 12:36

סרטון ובו שתי נשים שרות את השיר Fuck You של לילי אלן לראש הממשלה עלה לרשת. "אנחנו לא באות לייצג שום מפלגה, פשוט נמאס לנו מהשלטון הנוכחי"

צילום מסך

בזמן שהפוליטיקאים מפציצים אותנו בסרטוני בחירות משעשעים, מתברר שגם הגולשים נותנים עבודה. בפעם הקודמת קיבלנו את ה"בוז'י גירל", הגולשת ששרה שיר אהבה לבוז'י ובכך מקווה להגביר את הפופולריות שלו. הפעם מדובר בשתי גולשות - ובמקום שיר אהבה, שיר "לכו תזדיינו".

"הגיע הזמן לשינוי", נקרא הסרטון שצילמו זיו ברקוביץ'-פדידה וגל שריג. בסרטון הן שרות את השיר Fuck You של הזמרת לילי אלן, כשהן מצביעות על תמונות של שרים מהממשלה הנוכחית, פלוס שרה נתניהו, ואף שולפות מולם אצבע משולשת.

שריג (24) וברקוביץ'-פדידה (29) טוענות שהן לא מקדמות אגנ'דה של אף מפלגה או פוליטיקאי מהשמאל. "הסרטון הזה לא קשור לחלוקה של ימין או שמאל", מבהירה שריג בשיחה עם וואלה!TECH, "זה בא נטו להבין שיש בעיה עם המצב, הקיים וכל שינוי יתקבל בברכה".

זה גם מה שאומרים ב-V15.

ברקוביץ'-פדידה: "כן, אבל הם עוסקים בפעילות שטח שבאה לקדם אג'נדה נגד הממשל. אנחנו רק מביעות את הדעה שלנו על המצב הקיים, באופן עצמאי לגמרי. לא קראנו לאף אחד להצביע למישהו ולא ביקשנו כסף, זה סרטון דל תקציב שצילמנו אצלי בדירה באפס תקציב. את התמונות של הפוליטיקאים הדפסתי בשחור לבן, כי חבל על הכסף של הדיו הצבעוני".

השתיים הכירו במילואים, כששירתו יחד במבצע "צוק איתן". זיו ברקוביץ'-פדידה הייתה פעילה בתקופת המחאה החברתית ובשנה שעברה צילמה לרשת את הסרטון "דורשים מינימום 30" כחלק מהמאבק להעלאת שכר המינימום.

"כשהחליטו לפני כמה חודשים שהולכים לבחירות, חשבתי לעצמי אוקיי חלאס, מיצינו עם השלטון הזה", היא מספרת, "אנחנו בעצם הפנים של המחאה, מעמד הביניים מינוס שמתקשה לשרוד. אני נשואה טרייה עם ילדה בדרך, והקשיים ממש נוגעים לחיים שלנו. הצעתי לגל להכין סרטון בנושא, גייסנו את רועי טוכבנד לצלם, נפגשנו אתמול בלילה ועבדנו על הסרטון".

למה דווקא השיר של לילי אלן?

"השיר הזה נכתב בזמנו על ממשל בוש, ובהקבלה אלינו אין דבר יותר דומה לו מאשר הממשל הנוכחי. כששמעתי את השיר ברדיו חשבתי, זה השיר".

בחרתן בעיקר פוליטיקאים מהימין.

"לקחתי שרים מכהנים בממשלה שעוסקים בנושאים אסטרטגיים. כאלה שעשו כותרות, אבל כותרות עלובות. הגולשים אומרים שאנחנו מייצגות שמאל רדיקלי אבל זה לא נכון, פשוט הגיע הזמן לשינוי. העולם מתחלק לכאאלה שמסתכלים מהצד ומעירים הערות, וכאלה שקמים להגיד את מה שהם חושבים. אומרים מה שהם רוצים. וזה מה שעשינו".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully