וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס נגד דאעש

9.2.2015 / 18:36

קבוצת ההאקרים, שכבר יצאה לא פעם נגד דאעש בעבר, הפילו חשבונות פייסבוק וטוויטר המשמשים לגיוס חברים חדשים לארגון המדינה האיסלמית

צילום מסך

ארגון ההאקרים אנונימוס כבר שחרר בעבר הצהרות נגד ארגון המדינה האיסלמית (דאעש), ועכשיו הוא גם תוקף. החל מאתמול, תחת הכותרת WE NOW TARGET ISIS MEMBERS הופלו עשרות חשבונות פייסבוק וטוויטר המזוהים עם דאעש.

בסרטון חדש שהעלו (ראו בתחילת הכתבה) הם מסבירים שהמתקפה תואמה בין יהודים, נוצרים ומוסלמים. הם מדגישים את מגוון הזהויות שלהם ומוסיפים כי "הטרוריסטים המכנים את עצמם המדינה האיסלמית ISIS אינם מוסלמים", הסרטון מוסיף איום לרדוף ולצוד את חברי הארגון ברשת כמו וירוס.

יש כאן סיטואציה עם לא מעט אירוניה: אחרי הכל גם דאעש וגם אנונימוס הם ארגונים שפועלים לפי החוקים של עצמם, ולשניהם יש חיבה לשחרור סרטונים איום ברשת. כרגיל, במקרים כאלו מומלץ להסתייג ולהגיד שלא כל מי שחובש מסיכה של גאי פוקס הוא אנונימוס. במיוחד בהקשר של הזווית הישראלית בה בעבר ארגונים שהזדהו בתור אנונימוס תקפו אתרים ישראלים כצעד תמיכה בפלסטינים.

עם זאת, במקרה הנוכחי אי אפשר שלא להיות בצד של ההאקרים. על אף שהנוכחות של דאעש סובבת ברובה באזור עיראק וסוריה, הרשת משמשת את הארגון כבסיס חזק לגיוס לוחמים מכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully