וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג תשיק משחקים בסטרימינג לטלוויזיות חכמות

10.2.2015 / 17:01

שירות פלייקאסט, המציע קטלוג משחקים ללא קונסולה יגיע בקרוב גם לישראל. יצאנו לשחק ישירות מהענן

קרדיט: צלם: אבי כהן, עריכה: רן צימט

שבוע לאחר שהוכרז בעולם שיתוף הפעולה בין חברת המשחקים הישראלית פלייקאסט לטלוויזיות החכמות של סמסונג, הכריזה היום סמסונג ישראל כי השירות יגיע גם לארץ. החוויה עצמה מגניבה במיוחד, ובהדגמה שזכינו לה עבדה ללא תקלות. לפי סמסונג, יש צורך בחיבור הטלוויזיה לאינטרנט במהירות 8-10 מגה ומעלה. זה מכשול זניח לאור חבילות האינטרנט הנפוצות היום בשוק, מה גם שטלוויזיה חכמה זקוקה ממילא לחיבור מוצלח לאינטרנט.

באשר לקטלוג המשחקים, מדובר בגרסאות PC של משחקים שהומרו כדי שיתאימו לשירות. 70 משחקים מוצעים בקטלוג והוא מתעדכן על בסיס חודשי. כולם זמינים למשחק במנוי של 29.90 שקלים לחודש. המשחקים לא מוגבלים לספקי קונסולה אחת אלא תוצאה של הסכמים של סמסונג ופלייקאסט, עם מפיצות המשחקים.

playcast. צילום מהאתר הרשמי http://playcast-media.com/, אתר רשמי
קטלוג המשחקים באתר פלייקאסט/אתר רשמי, צילום מהאתר הרשמי http://playcast-media.com/

נכון לעכשיו התוכן שהוצג לנו היה מעודכן כשנה אחורה. הוא כלל משחקי מירוץ, משחקי מכות כמו סטריט פייטר, משחקי הרפתקאות כמו באטמן ואססינז קריד, משחק פעולה פעולה כמו שאנק (SHANK), משחקי פלטפורמה דוגמת פאק-מן, משחקי לגו ועוד. הכוונה היא להביא תוכן מעודכן כמה שיותר, בדומה לאופן שבו מגיעים סרטים ותוכניות לשירותי VOD. ותכן שעד השקת המוצר, בראשית הרבעון השני של השנה כדבריהם, הוא יהיה מעודכן יותר.

זה מציב את שירות המשחקים כאטרקטיבי לכל המשפחה (לאו דווקא לגיימרים) בדומה לשירות ה-smart vod של החברה. אחת החולשות של הטלוויזיות החכמות היא בהצגת אפליקציות הדורשות ביצועים מורכבים בגלל יכולות עיבוד חלשות יחסית. זו הסיבה שמשחקים בטלוויזיות האלו מרגישים לרוב מיושנים. שירות סטרימינג של משחקים נותן לבעיה הזו מענה יפה.

כדי לשחק יש צורך בגיימפאד (תומך בעד 4 שחקנים) בחיבור USB או במשחק אל-חוטי דרך דונגל המחובר לטלוויזיה. השירות תומך בכמעט כל סוגי הגיימפאדים ככה שאם יש לכם בבית או תקנו חדש לא אמורה להיות בעיה. לא מן הנמנע שסמסונג תציע גיימפאדים עם מכירת טלוויזיות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully