וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר קל להשיג את OnePlus One

10.2.2015 / 17:37

המכשיר בעל הביצועים של מכשיר דגל, אבל במחיר זול בהרבה, פותח את המכירה ללא הזמנות בימי שלישי. וגם: סמסונג מאזינה לנו, ואפל מתכננת מערכת יציבה יותר. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OnePlus One, קשים להשגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר ה-OnePlus One נמכר בשעות האלו דרך האתר ללא הזמנה. המכירה תמשיך עד מחר (ד') בעשר בבוקר. מכשיר ה-OnePlus One זכה לביקורות לא רעות בכלל בארץ בעולם, הרבה בשל מחירו הזול ביחס לביצועים גבוהים. עם זאת, שיטת ההזמנות שמרה הייפ סביבו מאחר והיה לא קל להשיג אותו. כעת החברה עושה צעד נוסף (קטן) להביא אותו לכולם.

עד כה האפשרות היחידה לקנות את המכשיר מהאתר הרשמי הייתה באמצעות הזמנה, ומידי פעם חברת OnePlus אירגנה כל מיני "מבצעים לחג".

בהודעה רשמית של החברה נמסר על הרחבת אפשרויות הרכישה. ובבלוג הרשמי דווח שהחל מהיום, כל יום שלישי החברה תמכור את המכשיר ללא צורך בהזמנות למשך 24 שעות החל מ-10 בבוקר. בנוסף המכשיר ימכר דרך אמזון הודו מהיום אך המלאי מוגבל.

כל הדגמים זמינים, וניתן לרכוש אותם באתר הרשמי. אם בחרתם לקנות צטרכו לוודא למטה שבחרתם בדגל ארה"ב ויש לכם חבר או בלדר שיביאו את המכשיר ארצה. העלות באתר תלויה בדגם ועולה סביבות ה-1,300 ¤ לא כולל מיסים ומע"מ.

פרטים ראשונים על iOS 9

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 4S, עדיין בשימוש אצל משתמשים רבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל משתדלת לחדש למשתמשיה את חווית השימוש עם כל מערכת הפעלה חדשה . החל מ-2013 כאשר אפל פיטרה את האחראי הראשי לעיצוב הנוכחי של iOS סקוט פורסטל, ומינתה במקומו את המעצב הראשי ג'וני אייב, העיצוב כולו השתנה ונוספו לא מעט פיצ'רים, אך הדבר גם גבה מחיר מן המשתמשים.

אפל מבינה שיש משתמשים עם מכשירים ישנים, כמו האייפון 4, 4s ואפילו ה-5, הסובלים מכל פיצ'ר שמתווסף למערכת, בעוד המכשירים החדשים כמו האייפון 6 והאייפד אייר כמעט ולא מרגישים את השינוי. לפי הדיווח של האתר 9to5mac אפל תיתן את הפוקוס בייצוב ואופטימיזציה של מערכת ההפעלה שלה במקום לדחוף עוד פיצ'רים שיקשו על משתמשים ישנים.

יתכן שבשביל לשפר את היציבות אפל תקריב חלק מהמכשירים הפופולאריים היום שזה אומר שמכשיר האייפון 5, אייפון 5c, אייפד 3 ומטה, אייפד מיני דור 1, אייפוד טאץ' דור 5 ומטה לא יקבלו את הגרסה החדשה כדי לא להעמיס עליהם עוד. גרסת iOS 9 תתמוך באופן מלא בארכיטקטורה החדשה של 64 ביט. כאשר האייפד 2 למשל מ-2011 ואפל תמכה בו עד היום זה די הגיוני להשמיט מכשירים מעל 3 שנים.
עוד נמסר שאפל תשתדל להקטין את גודל מערכת ההפעלה, כאשר מכשירים בעלי 16 ג'יגה-בייט בלבד יוכלו לשדרג גרסא, כשיגיע היום, ללא בעיות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הטלוויזיות החכמות של סמסונג מקשיבות לנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלוויזיית UHD TV של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הטלוויזיות החכמות של סמסונג מאזינות ומקליטות לכל מילה שאומרים לידם? וחמור מכך, האם הן מוכרות את המידע לצד שלישי? האתר Cnet מדווח על סעיף באותיות הקטנות של פיצ'ר הזיהוי הקולי בטלוויזיות בו נכתב: "שימו לב, אם המילים שלכם מכילים מידע רגע או אישי, המידע הזה יהיה חלק מהמידע שמוקלט ונשלח לשרתים מצד שלישי בשביל השימוש בפקודות הקוליות".

פיצ'ר הפקודות הקוליות מאזין למשתמשים מאחר והוא מחכה לקלוט פקודה הרלבנטית אליו. סמסונג בעצם מזהירה שכל המידע נקלט ומעובר לשרתים צד שלישי כדי לדעת אם נאמרה שם מילת מפתח כמו "להעביר ערוץ".

מהחברה נמסר שניתן לדעת מתי הטלוויזיה מאזינה כאשר מופיע סימון של מיקרופון וניתן גם לכבות את האופציה הזאת אך מאבדים לחלוטין את פיצ'רים הפקודות הקוליות. אז תיזהרו במה שאתם אומרים ליד הטלוויזיות שלכם, לפחות אל תגידו עליהם דברים רעים.

  • עוד באותו נושא:
  • OnePlus One

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully