וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסרטונים שעלו לגמר בתחרות "יוצרים ברשת 2.0"

11.2.2015 / 16:57

בחור שעוזב הכול כדי להצטרף לדאעש, ידידות מוזרה עם דג והחיים בתוך אנימציית פיקסלים: צפו ב-13 המועמדים הסופיים בתחרות "יוצרים ברשת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטוני רשת הם כבר מזמן לא רק שיגועים שעשית עם חברים שלך מול מצלמה באיזה ערב של שיעמום. בשנים האחרונות עולים ליוטיוב סרטונים וסדרות רשת מושקעים, יקרים, כתובים היטב שצוברים מעריצים ולפעמים גם מגיעים לפריים טיים הטלוויזיוני.

התחרות "יוצרים ברשת", שנוסדה על ידי איגוד המפיקים בשיתוף עם YouTube ומשרד הכלכלה, הוקמה כדי לעזור ליוצרים האינטרנטיים הללו לקחת את הסרטון שלהם לשלב הבא - ולהפיק סדרת רשת. זו השנה השנייה שהיוצרים שולחים פיילוטים לסדרה או סרט רשת לתחרות, ומתוך 150 מועמדים נבחרו 13 שעלו לגמר - עשרה במסלול מקצועי ושלושה במסלול סטודנטים. ביום שלישי הבא, ה-17 בפברואר, ייערך במועדון רידינג 3 בתל אביב ערב הגמר שיקבע מי יהיו הזוכים.הזוכים במקומות הראשונים בתחרות "'יוצרים ברשת 2.0" יקבלו פרסים כספיים בסך כולל של 120 אלף שקל ובנסיעה להשתלמות מיוחדת ב-YouTube Space בלונדון.

אתם מוזמנים להציץ בפיילוטים בעצמכם, שאולי נותנים איזושהי אינדיקציה לגבי הנוף היצירתי של הרשת הישראלית בשנה הקרובה.

10 העולים לגמר במסלול המקצועי

אורי ריזמן / "בנצי" - פיילוט לסידרת רשת באנימציה. סרטון בסגנון Pixel art, מחווה למשחקי הנינטנדו והארקייד של סוף שנות ה-80, תוך ביקורת של המציאות הישראלית.

אייל אביב ועמית טרפוצ'ניק / "עד מתי מאדים" - פיילוט לסדרת רשת עלילתית. מה קורה כשצה"ל מקים בסיס על המאדים.

אלון לוי / "אחדים אוהבים שירה" - פיילוט לסדרת רשת דוקומנטרית. על משוררים ישראלים חיים ומרגשים, אך לא תמיד מוכרים.

דורון שלו דהן / "בור בלי תחתית" - טריילר לסרט אנימציה קצר. משל אקולוגי דרך סיפורו המוזר של מובטל עני וערירי המגלה יום אחד בור ענק שנפער בפתח ביתו ומשנה את חייו.

דניאל ליכטר / "האקדמיה המצוירת" - פיילוט לסדרת רשת באנימציה. סיפורים קטנים ואמיתיים על אישים ומאורעות היסטוריים.

יוגב יפת / "שיחות יוצאות" - פיילוט לסדרת רשת עלילתית העוסקת בתקשורת דיגיטלית ובמה שהיא מעוללת לנו.

יונתן דקל / "נפלו בעריכה" - פיילוט לסדרת רשת קומית העוסקת באחורי הקלעים של לימודי קולנוע דרך מפגשים של תלמידים מורעבים עם אושיות מקומיות.

מיכאל הנגבי / "עסק משפחתי" - פיילוט לסדרת רשת עלילתית. שני אחים יורשים מאביהם חנות כלי עבודה ורבים מי מהם צריך לנהל את העסק המשפחתי.

שירי פרייס / "בקרוב אצלך" - פיילוט לסדרת רשת עלילתית. דרמה קומית על חמש חברות בנות שלושים. כל פרק מתמקד בחברה אחרת ונכתב ומבוים על ידי במאית אחרת מתוך חמש יוצרות הסדרה: שירי פרייס, שני עזריה, יולה גדרון, מיכל הרשקו ועינב גיאת גוטמן.

שמעון מימרן, ארז ברנהולץ, עמרי שנהר ואלעד גולדמן/ "אלישע ודג הזהב" - טריילר לסידרת רשת עלילתית. סיפורו של שחקן תיאטרון ותיק שחייו הולכים ומתדרדרים, עד שהוא מקבל דג זהב שמשנה את חייו.

שלושת העולים לגמר במסלול הסטודנטים

דימה קונופליוב ומיכאל שטרן / "הרומן שלי עם דאעש" - פיילוט לסדרת רשת עלילתית סאטירית, על רומן שעוזב הכל כדי להתגייס לדאעש.

עומר בן-דוד / "התל-אביב החיצון" - פיילוט לסדרת רשת עלילתית. תמונות קצרות ומוכרות מהחיים.

דן מסר / "דיסטורשין" - פיילוט לסדרת רשת עלילתית. רוקר כושל חוזר מרושש לבית הוריו, לאנשים שהשאיר מאחור ולחיים שכל כך סלד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully