וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל נגד יצרניות הכיסויים

11.2.2015 / 15:01

אפל נלחמת בהדלפות על אייפונים חדשים ומאיימת על יצרניות הקייסים. וגם: פליפבורד למחשב האישי וגוגל כבר מתכוננת לכנס המפתחים. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סונדר פיצ'אי על במת כנס המפתחים בשנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש תאריך לכנס המפתחים של גוגל, Google I/O, וגם אתם יכולים לבוא. סונדר פיצ'אי, סמנכ"ל גוגל, הודיע אמש בגוגל פלוס ובטוויטר שכנס המפתחים הבא יתקיים בין ה-28 וה-29 לחודש למאי באולם מסקוני. כחודש לפני התאריך של הכנס הקודם שהתקיים בסוף יוני.

לרוב בכנסים מסוג זה מכריזה גוגל על הפיתוחים הבאים שלה לשנה הקרובה בתחום: האנדרואיד, כרום, אנדרואיד במקומות שונים (שנה שעברה הוצג אנדרואיד לשעון, מכונית וטלוויזיה) ועוד.

מי שמעוניין לעשות את דרכו לסן פרנסיסקו ולצפות בכנס מקרוב יכול באופן תיאורטי לעשות את זה: ההרשמה תיפתח ב-17 למרץ בשעה 7 בערב שעון ישראל ותתקיים במשך יומיים, שלאחריהם, כמו בפעם שעברה, יוגרלו זוכים שיוכלו לרכוש כרטיסים. כלומר, גם אם נבחרתם, עדיין אתם לא פטורים מ-900$ כרטיס כניסה (לאפל זה 1,600$) וכרטיס טיסה.

לרוב מחולקים לקהל פרסים בתום הקינוט המרכזי, כמו כרומבוקים וטאבלטים והם זוכים ראשונים לגרסת בטא של אנדרואיד (ואחר כך הם מדליפים אותו לרשת). אז אולי שווה לכם לנסות.

אפל מנסה לצמצם את ההדלפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 6 הוא יקר, הדלפות או לא כדאי שתשמו כיסוי לשמור עליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדלפות על סמארטפונים שעוד לא יצאו אינם דבר חדש. כמעט כל מכשיר חשוב שיוצא לשוק זוכה לחשיפת פרטים, ולעתים תמונות שלו, עוד טרם השקתו. אחד ממקורות הדלפה הם יצרני הקייסים הגדולים והקטנים, שמקבלים או רוכשים את המידע על העיצוב של המכשיר החדש כדי להצטייד ולהיות מוכנים ביום הראשון להשקה. אפל מנסה לשים לזה סוף.

האתר 9to5mac מדווח כי אפל מאיימת על יצרניות הקייסים, עם חוזה דרקוני כמו שהיא יודעת, שאם ירכשו או אפילו יקראו מידע על העיצוב של האייפון החדש (שסביר שלא ישתנה יותר מדי השנה) הם עלולים למצוא את עצמם מחוץ לחנות של אפל.

כביכול יש בזה היגיון, אך כאשר אפל משחררת את המידע של העיצוב רק אחרי ההכרזה, זה אומר שבשבועות הראשונים לא יהיה אפשר לקנות את הקייסים של היצרניות החתומות על החוזה, דבר שיוביל להפסד ברווחיה. ראוי לציין שלאחרונה אפל פינתה הרבה מקום על המדפים (אולי כדי לפנות מקום לשעון) אחרי שהורידה מהם יצרניות קייסים צד שלישי.

עוד באותו נושא

כל ההכרזות החשובות מכנס המפתחים של גוגל 2014

לכתבה המלאה

Flipboard מקבלת גרסת דסקטופ

אפליקציית Flipboard הגיעה לאייפד ב-2010 ומאז היא רק צומחת. האפליקציה מאפשרת לצפות במאמרים וחדשות לפי תחומי עניין, בגרסה קומפקטית ומעוצבת. כעת גם במחשב האישי.

החברה הכריזה בבלוג הרשמי שלה על הגעתה למחשבים האישיים. כעת גם משתמשים שלא מודעים לאפליקציה המוכרת בסמארטפונים יוכלו להנות ממנה. כל מה שצריך הוא להירשם באתר הרשמי (אפשר גם עם פייסבוק וגוגל פלוס),
לבחור תחומי עניין מבין מגוון נושאים כמו: טכנולוגיה, מוח, אושר, פרודוקטיביות ועוד. לאחר מכן מקבלים את כל המידע הרלוונטי לתחומים שנבחרו בממשק נוח ויעיל למסך המחשב.

ניתן לצפות בכותרות הראשיות ובלחיצה לקבל תקציר על המאמר או את תחילתו. כמובן עם אופציה לקרוא את המאמר המלא.

בחינם ל-IOS
בחינם לאנדרואיד

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully