וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים לו טיטאן והוא מיניוואן חשמלי - הרכב החדש של אפל?

שירות גלובס

14.2.2015 / 12:58

לפי דיווחים אחרונים "מאות אנשים" של אפל עובדים על רכב חשמלי, שייראה כנראה כמו מיניוואן

אפל, טים קוק, אייפון 6, apple watch, שעון חכם. AP
טים קוק, המנכ"ל האהוב ביותר על עובדיו/AP

הוול סטריט ג'ורנל מוסיף לדיווחים האחרונים על רכב של אפל, ומדווח כי מאות אנשי אפל עובדים על רכב חשמלי הנושא את שם הקוד Titan. העיצוב הנוכחי הוא ככל הנראה של מיניוואן.
זהו הסיפור האחרון השבוע על אודות כך שאפל בונה מכונית, רעיון שנראה לא מציאותי לפני חודש.

בתחילת פברואר נראה מיניוואן חסר פרטים מזהים מסתובב בשטח ועליו מצלמה מוזרה. מעקב אחריו הוביל לחברת אפל. אנשים חשבו שמדובר במבחן לטכנולוגיית המכונית שנוהגת בעצמה, או במצלמה שמצלמת תמונות מהרחובות עבור אפל מפות. זמן קצר לאחר מכן, שלח עובד אפל אימייל מפתיע שבו נאמר, "הפרויקט האחרון של אפל מלהיב מדי מכדי להתעלם ממנו. אני חושב שהוא ישנה את הנוף וייתן תחרות חזקה לטסלה".

לאחר מכן כתב בריאן שאפין מה"מק אובזרוור" שלדברי מקורותיו, אפל עובדת על מכונית. לדבריו, "מה שהבנתי זה שאפל מחפשת - וגם השיגה - את סוג האנשים שיש בטסלה עם מומחיות שמתאימה ביותר למכוניות. הפכתי ממטיל ספק למאמין כמעט מיד".

לאחר מכן דיווח ה"פייננשל טיימס" שאפל מחזיקה מתקן סודי ובו "עשרות" אנשים שעובדים על מכונית. העיתון מצטט גורם המקורב לאפל שאומר כי בתחילה נראה היה כי אפל עובדת רק על החוויה בתוך המכונית, אולם "היום אני כבר סבור שזו מכונית".

כעת מוסיף ה"ג'ורנל" פרטים רבים לדיווחים הללו. ככל הנראה הפרויקט מתנהל כבר יותר משנה, ומאות אנשים עובדים עליו. לפי הדיווחים מנהל אותו סטיב זדצקי, מהנדס בפורד לשעבר שסייע גם בתכנון האייפון.

יוהאן יונגווירת', מנהל מו"פ במרצדס-בנץ בצפון אמריקה, גויס אף הוא בספטמבר כדי לסייע בניהול הפרויקט.
אפל חוקרת תחומי מוצרים חדשים כל הזמן, ויש סיכוי שזה לעולם לא יגיע לשוק, אולם גודל הצוות והמנהלים שנשכרו כדי לעבוד על זה גורמים לזה להיראות רציני למדי.

נוסף על כך, נראה שסטיב ג'ובס דיבר על אייקאר ב-2009, והמעצב הראשי ג'וני אייב אובססיבי למדי לגבי העיצוב הדל של המכוניות האמריקאיות. טים קוק רמז בצניעות בשנה האחרונה שלאפל יש פרויקטים שאיש לא יודע עליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully