וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק: "מפלגת הטוקבקיסטים"

15.2.2015 / 17:45

יש להם שלל מועמדים מוזרים ואפילו ג'ינגל בחירות: תכירו את מפלגת הטוקבקיסטים, שמנסה לשקף בהומור את הציבור הישראלי באמצעות קמפיין בחירות פיקטיבי

מתוך עמוד הפייסבוק של מפלגת הטוקבקיסטים בראשות אחד שיודע. פייסבוק, צילום מסך
מתוך עמוד הפייסבוק של מפלגת הטוקבקים/צילום מסך, פייסבוק

"מהיום, אנחנו עוזבים את העכבר, מנתקים את המקלדת ויוצאים לדרך חדשה", מכריז אחד שיודע, ראש מפלגת הטוקבקיסטים, בנאום הפתיחה שלו. אחריו נחשפים חברים נוספים במפלגה: סיגי בוסקילה, אישה מזרחית מהפריפריה, שושי, אזרחית מודאגת ובהמשך יוצגו גם נשיאת שדולת הנשים המוטרדות, אוחצ'ה, משוררת אלמונית שתוותר על פרס ישראל ומתקשרת שתצפה את תוצאות האמת של הבחירות. כולם דמויות שאמורות לייצג רבדים שונים בעם, כפי שהם באים לידי ביטוי בתרבות הטוקבקים שלנו.

"בימים בהם מפלגות אינן רואות חשיבות בפרסום מצע ובהצגת תכניותיהן לציבור, אנו המפלגה היחידה המציגה לציבור מצע מפורט ומגובש בכל התחומים", נכתב בעמוד הפייסבוק של המפלגה, " הנבחרת של רשימת הטוקבקיסטים היא הנבחרת הטובה ביותר להנהיג את העם".

למפלגת הטוקבקיסטים יש אמנם עמוד פייסבוק וג'ינגל בחירות, אבל כמו שכבר ניחשתם מדובר במפלגת סאטירית. היא החלה כפרויקט של תלמידי הסטודיו למשחק MOVE של קרן יודובסקי, וממשיכה כקמפיין לכל דבר בעמוד הפייסבוק, אשר חושף מדי ערב מועמדים חדשים. "זו מפלגת אווירה", מסביר אילן כהן המשתתף בפרויקט, "היא משקפת את העובדה שבאיזה שהוא מקום, כולנו טוקבקיסטים. לכולנו יש טרוניות, כולנו כועסים, לכולנו יש מה לומר על כל דבר. אבל... בסופו של דבר, עולם כמנהגו נוהג וכל מערכת בחירות מנציחה את קודמתה". כהן מבטיח שבעתיד הקרוב הקמפיין יכלול את כל שאר המרכיבים הקריטיים לתעמולה: כנסים, ראיונות, סיורים בשווקים וחיבוקי תינוקות. אהבתם? לא אהבתם? טקבקו, כמו שכולנו עושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully