וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש של בוז'י הרצוג: "אתם מתלבטים אם להצביע לי - בגלל הקול שלי"

16.2.2015 / 21:35

בסרטון מופיע הרצוג כשאת קולו מחליף קול גברי ועמוק יותר, בתור פארודיה על האופן שבו הוא נתפס בתקשורת ועל תדמיתו ה"חנונית"

סרטון מדובב של יצחק הרצוג. פייסבוק, אתר רשמי
סרטון מדובב של יצחק הרצוג/אתר רשמי, פייסבוק

עד כה בקמפיין של המחנה הציוני נמנעו מלהתייחס לתדמית הציבורית של בוז'י הרצוג: דמות של "חנון", עם גוון נשי מעט, כפי שהיא מצטיירת במערכונים ובבדיחות על ראש המפלגה. הערב, לראשונה, מתייחס סרטון הבחירות של בוז'י בהומור לתדמית שנוצרה לו, ולהשפעה המתעתעת שיש לה על הבוחרים.

בסרטון מונה הרצוג את רשימת ההישגים שלו - שירותי הצבאי ביחידת המודיעין 8200, השכלתו המשפטית, עבודתו הפרלמנטרית, השתתפותו בקבינט הביטחוני והנהגת מפלגת העבודה - כשכל אותו זמן בוקע ממנו קול זר , גברי, עמוק וסמכותי, רחוק מהקול הדק המזוהה איתו. בסוף הסרטון מסכם הרצוג: "והסיבה שחלקכם עדיין מתלבטים אם להצביע עבורי, היא הקול שלי".

הסרטון המלא:

תגובות הגולשים לסרטון הן מעורבות, ונעות על הסקאלה שבין "ענק!" לבין "מביך". כמה מהם התבדחו: "אז בגלל זה הוא שתק בחקירות...".

כמה מהמגיבים התייחסו למהמורות שעבר הקמפיין של המחנה הציוני, ולהצטרפותו של הפרסומאי ראובן אדלר אליו. "סוף סוף הקמפיין התחיל. מזל שהביאו את אדלר", "מברוק על החלפת מנהל הקמפיין" וגם "אוי ואבוי אם בשביל זה שכרו את אדלר". בתחום הוויראלי, לפחות, הסרטון עשה את העבודה - עם מעל 750 לייקים ו-120 שיתופים בשעה הראשונה לפרסומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully