וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון של המחנה הציוני: מני נפתלי אשם בכל

19.2.2015 / 11:28

כיוון חדש בקמפיין הרשת של המחנה הציוני: ללעוג לניסיונותיו של נתניהו להאשים את מני נפתלי בהתקפות עליו, כולל סרטון של "מני נפתלי אשם בכל" והפגנה סרקסטית נגדו. צפו

צילום מסך

המחנה הציוני הציג הבוקר (ה') כיוון חדש בקמפיין, המתייחס לביקורת הציבורית על הוצאות ראש הממשלה והתגובה של נתניהו להתקפות נגדו. כזכור, השבוע התפרסם דו"ח המבקר הבוחן את ההוצאות במעון ראש הממשלה, מ שהציף מחדש את טענותיו של אב הבית לשעבר מני נפתלי נגד הזוג נתניהו. בתגובה טענו במפלגת הליכוד כי נפתלי עצמו אשם בהוצעות החריגות.

המחנה הציוני ניצל את הסכסוך הזה לטובת קמפיין סאטירי שמגחיך את ניסיונותיו של נתניהו להטיל את האחריות על נפתלי. בסרטון שהועלה הבוקר לפייסבוק (ראו למעלה) מוצג מני נפתלי כאחראי למנהרות החמאס, האיום האיראני ומחירי הדיור, כשבסוף הסרטון מוופיעה תמונתו של בנימין נתניהו וןהקריין תוהה: "רגע, אולי זה האיש שאחראי למצב שלנו? לא, זה מני נפתלי!". הסרטון מסתיים בקריאה הקבועה בסרטוני האנטי-ביבי של המחנה הציוני: "נכשלת? הביתה".

בנוסף לסרטון, יצאו צעירי המחנה הציוני גם לפעולה בשטח, וקיימו "הפגנה" סאטירית נגד מני נפתלי, כביכול מפני שהוא האשם האמיתי במצבה של המדינה. בסרטון המתעד את ההפגנה, ששיתפה חברת הכנסת סתיו שפיר, עומדים מפגינים ברחוב עם שלטי "מני נכשלת הביתה" ו"רק פראייר מצביע מני", כשחלקם צועקים לתוך מגפון "מני נפתלי צא מאיפה שאתה מתחבא", ומטיחים בו שורה של האשמות בתחום הכלכלה, הרווחה והביטחון. "מרגע שהוכרזו בחירות ביבי הספיק למצוא אשמים לכשלונותיו" כתבה שפיר בצירוף לסרטון, "והפעם? האשמה מוטלת על העובד שלו לשעבר [...] מנהיגות שקולה ואחראית יודעת לקחת אחריות".

הסרטון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully