וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: יריד המדע החמישי של גוגל

19.2.2015 / 16:01

וגם: סמסונג תתחרה בארנק הדיגיטלי של אפל, ואתר רדיט נותן לכם לבחור מי יקבל 820 אלף דולר. חדשות הטק

יוטיוב

גוגל ממשיכה לנסות לשנות את העולם, והיא יודעת שהסוד הוא במוח הטרי של הצעירים. גם השנה גוגל תאפשר לצעירים מגילאים 13-18 להירשם ליריד המדע שלה במגוון נושאים כגון ביולוגיה, מדעי המחשב ועוד. גוגל לא לבד: היריד הוא בשיתוף עם מחלקת החינוך של לגו, National Geographic, Scientific America ו- Virgin Galactic. בין הפרסים שיחולקו לזוכים: מלגה על סך של 100 אלף דולר, טיול עם National Geographic לאיי גאלאפגוס, ביקור בחברת לגו מפגש עם המעצבים שלה ועוד.

בשנה שעברה הזוכים הצעירים הציגו חידושים מעניינים שמנסים לשפר את העולם, כמו פנס שעובד על חום היד שפותח בידי אנה מקוזינסקי בת 16 מקנדה, וחיישן לביש שעוזר לאתר חולי אלצהיימר שפתוח בידי קנת' שינוזוקה בן 15 מניו יורק.

למי שמעוניין, חוקי התחרות מאפשרים רק לילדים מגיל 14 ומעלה להשתתף, וההרשמה תיסגר ב-18 במאי.

סמסונג רוכשת מתחרה חזקה של אפל PAY

הדור הבא של מכשירי הגלקסי יוכרז בקונגרס המובייל בברצלונה (MWC) ב-1 במרץ, ונראה שלסמסונג יש עוד כמה שפנים בכובע. מתברר שגם סמסונג מצטרפת לעולם הארנקים הדיגיטליים.

בהודעה משותפת לעיתונות הכריזה סמסונג שהיא רוכשת את חברת LoopPay תמורת סכום לא ידוע. לפי ההסכם, מייסדי החברה וויל גריינר וג'ורג' וולנר יצטרפו לחברת סמסונג ויעבדו עם מחלקת המובייל שלה. האתר recode דיווח על כניסת סמסונג לשוק התשלומים הניידים כבר בדצמבר, כך שייתכן שסמסונג עובדת להכניס את השירות למכשיריה עוד לפני כן, והיא תציג לראשונה את השירות עם הכרזת הגלקסי הבא.

חברת LoopPay מאפשרת להמיר את פעולת ההחלקה של הפס המגנטי לאות אלחוטי, כך שניתן "להעביר" אשראי על ידי הצמדת מכשיר הטלפון על המסוף (ראו סרטון למעלה). כשנרצה לשלם באשראי על משהו בקופה, כל מה שנצטרך זה להניח את המכשיר על הקורא, הוא יחשוב שעבר בו כרטיס אשראי ויאשר את הרכישה.

בעוד פחות משבועיים נגלה אם ואיך סמסונג תמנף את השירות הזה לצרכיה, ואם כן - זה יספק תחרות בהחלט מעניינת לשירות של אפל PAY שמוביל כרגע ביד רמה בארה"ב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רדיט יתרמו חלק מההכנסות שלהם - ואתם מחליטים למי

פרויקט התרומות של אתר רדיט. reddit, אתר רשמי
תרשים התרומה של רדיט/אתר רשמי, reddit

האתר החברתי רדיט הודיע שיתרום כ-10% מההכנסות שלו לעמותה שזהותה תיקבע על ידי הגולשים. האתר צבר כבר כ-50 מיליון דולר בחודש אוקטובר, וכעת הגיע הזמן להחזיר לקהילה. ברדיט הודיעו ש-10% מההכנסות מפרסומות באתר מ-2014 ייתרמו. מדובר בסכום של 820 אלף דולר.

בעמוד ההתרמה של האתר ניתן להיכנס עם שם המשתמש ולבחור איזה עמותה תקבל את הסכום, כאשר אין הגבלה על מספר העמותות. בסוף הפרויקט, 10 עמותות שקיבלו את הדירוג הכי גבוה יקבלו כל אחת 82 אלף דולר. ההצבעה תסתיים ב-25 לפברואר. יפה לראות שב"מירוץ העכברים" של כל החברות אחרי הכסף, יש חברות שלו שוכחות את הקהילה ותורמות לה באופן פומבי שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully