וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון החדש של מפלגת כולנו תוקף את יאיר לפיד

21.2.2015 / 22:16

בסרטון, העשוי כפארודיה על התשדיר של שאול מופז מהבחירות הקודמות, מפרט הקריין את נכסיו של יאיר לפיד לעומת הבוחר ש"אפילו דירה אין לו". הגולשים דווקא לא התלהבו

יח"צ - חד פעמי

עמוד הפייסבוק של מפלגת כולנו העלה הערב לרשת סרטון שתוקף את יאיר לפיד, בעיקר את בחירות הקריירה שלו לפני הכניסה לפוליטיקה ואת מצבו הכלכלי האמיד, ומשווה אותם למצבם הכלכלי של הבוחרים. הסרטון (ראו למעלה), עשוי כפארודיה על סרטון הבחירות של שאול מופז לפני שנתיים, בו השחקן אורי גבריאל קריין בקול מאיים "מי אתה שתדרוך על שאול מופז?".

בסרטון הנוכחי, הקריין אומר באותה אינטונציה: "מי אתם שתדרכו על יאיר לפיד?" כאשר את יאיר לפיד מייצגת הדמות המצוירת של הגמד מפרסומת בנק הפועלים. "הבנאדם נתן את החיים שלו לטלוויזיה, היה פרזנטור של בנק הפועלים, עשה להם מיליארדים. אתה פעם עשית מיליארדים? אתה את החודש לא גומר" אומר הקריין. בהמשך הוא מזכיר גם את הדירות של לפיד, הג'קוזי שלו והג'יפ. בסוף הסרטון מופיע הכיתוב "על טעות לא חוזרים פעמיים, מצביעים כחלון".

רבים מהגולשים דווקא לא התלהבו מההתייחסות לרכושו של לפיד. "לא יפה להיות צרי עין. הבנאדם הצליח בזכות עצמו וביושר", כתב אחד המגיבים. "יאיר לפיד צריך להתנצל שהיו לו חיים וקריירה לפני הפוליטיקה?" תהה מגיב נוסף. "ממש לא לעניין. תתקפו אותו על ביצועים, לא על יתרה בחשבון הבנק", כתבה גולשת אחרת.

לכל התגובות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully