וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרלת מחאה: הגולשים הציפו את בנט בתמונות מתוך "יוסי וג'אגר"

22.2.2015 / 10:28

נפתלי בנט העלה לפייסבוק שלו סטטוס שתומך בחיילים ששומרים עלינו "בקור ובשלג" - וקיבל בתגובה הצפה של מאות תמונות מתוך הסרט "יוסי וג'אגר", ובהן חיילים מתנשקים בשלג, כמחאה על יחס המפלגה לקהילת הלהט"ב

נפתלי בנט ידוע בפעילותו האינטרנטית הענפה ובקשר האינטנסיבי שלו עם הגולשים. אבל נדמה שאפילו הוא לא יודע איך להתמודד עם המחאה האינטרנטית שצפה לפתע בעמוד שלו.

ביום חמישי האחרון העלה בנט לפייסבוק שלו פוסט תמיכה בחיילים. "לכל החיילים ששומרים עלינו עכשיו בקור ובשלג, בגבול הלבנון, ברמת הגולן, בגבול ירדן, בנגב ובגבול עזה. בים, באוויר וביבשה. תודה", כתב, "אוהבים אתכם". התגובות הראשונות לפוסט היו תומכות וסטנדרטיות, ואז החל המבול: את השרשור הציפו מאות תגובות כמעט זהות מגולשים שונים, כולן מכילות בתוכן את התמונה המפורסמת מתוך הסרט "יוסי וג'אגר" של גל אוחובסקי ואיתן פוקס משנת 2002, שבה יהודה לוי ואוהד קנולר במדי צה"ל מתנשקים בשלג.

גולשים מציפים את השרשור של נפתלי בנט בתמונות מתוך "יוסי וג'אגר". פייסבוק, צילום מסך
גולשים מציפים את השרשור של נפתלי בנט בתמונות מתוך "יוסי וג'אגר"/צילום מסך, פייסבוק

ההצפה הגיעה כמחאה על התנגדותה של מפלגת הבית היהודי לנישואים חד-מיניים ולהתבטאויות השונות של חברי המפלגה נגד קהילת הלהט"ב, כפי שבאו לידי ביטוי בסרטון שעלה באתר החדשות הדתי "כיפה" לפני כחודשיים. המגיבים התייחסו לקריאת ה"אוהבים אתכם" שכתב בנט לחיילים בסטטוס שלו, וצירפו לתמונה של "יוסי וג'אגר" משפטים כמו: "אוהבים אתכם, לא משנה את מי אתם אוהבים", "מחזירים אהבה בלי להתנצל", "בוא נעמוד באור ולא בצל" (ציטוט מתוך שיר הנושא של הסרט, "בוא"), או פשוט "שבת שלום נפתלית!" ו-"שבת שלום אוחצ'!".

בנט, שבדרך כלל נוהג להשתעשע עם מגיביו בתגובות ולענות להם, שתק הפעם ולא הגיב למבול היוסים והג'אגרים הפתאומי, שנמשך מיום העלאת הסטטוס ועד לרגעים אלה ממש.

"אני שמח שיש לסרט כל כך הרבה מעריצים צעירים, שהפנימו את ההומניזם ואת אהבת האדם שבו", אמר אבנר ברנהיימר, יוצר "יוסי וג'אגר", לוואלה!טק, "את האנטי מלחמתיות ואת החשיבות של להיות גאה במי שאתה, לעמוד באור ולא בצל. הם חושפים את האמת שמסתתרת מאחורי ה'אח' המגניב לכאורה, שמסתיר מאחוריו מפלגה פשיסטית משיחית וגזענית שמסוכנת למדינת ישראל".

השרשור המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully