וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינג חזה את הזוכים באוסקר

23.2.2015 / 18:15

84 אחוזי הצלחה למנוע החיפוש של מיקרוסופט בניחוש הזוכים בטקס האוסקר. וגם: מיקרוסופט מחשפת את החברים וגוגל גלאס לא מת. חדשות הטק

זוכי אוסקר 2015. גטי אימג', עיבוד תמונה
זוכי אוסקר 2015/עיבוד תמונה, גטי אימג'

מנוע החיפוש של מיקרוסופט אולי לא פופולרי במיוחד, אבל הוא לפחות עושה עבודה בלחזות זוכים באירועי ספורט וטקסים שונים. האחרון שבהם התממש אתמול בלילה כשבינג הצליח לחזות את הזוכים בטקס האוסקר ה-87, עם 84 אחוזי דיוק. כולל כל הזוכים בפרסים החשובים: הסרט, השחקן, השחקנית ושחקני המשנה. אם כי ראוי לציין שכמה מהזכיות, למשל של ג'יי קיי סימונס על "וויפלאש"היו צפויות.

בסך הכל היו לבינג רק 4 שגיאות מבין 24 הקטגוריות באוסקר. תחזית הזוכים התפרסמה לפני הטקס, והיא מבוססת על מודל תחזית אשר מנוהל בידי דויד רוטשילד, חוקר ממעבדת המחקר של מיקרוסופט בניו-יורק. בשנה שעברה רוטשילד פגע ב-21 מתוך 24 הזוכים.

מיקרוסופט תעזור לנו לחפש ת'חברים שלנו

חברת מיקרוסופט ממשיכה להוסיף פיצ'רים למערכות הפעלה שלה, וכעת מדובר במערכת שקצת נדחקה למושב האחורי על רקע החדשות סביב ווינדוס 10, הווינדוס-פון.

האתר הספרדי msftplace.com משחרר פרטים חדשים על שירות "מצא את החברים שלך" המזכיר את Find My Friends של אפל. השירות נקרא לעת עתה People Sense והוא מאפשר לדעת איפה החברים של המשתמש, לשלוח להם הודעה, להתקשר אליהם ואפילו לנווט אליהם באמצעות שירות המפות Here או שירות צד שלישי. בסרטון למשל מראים את השימוש ב-Moovit הישראלית.

השירות עדיין בבטא ראשונית אך זה לא יפתיע, אם כמו קורטנה שהגיע מהמובייל, גם הוא יעשה את דרכו למערכת הרשמית של ווינדוס 10 ובכך מיקרוסופט תמשיך את חיזוק הפלטפורמה שלה ותאפשר יתרונות למשתמשים שמחזיקים גם במכשיר תומך ווינדוס-פון בנוסף לווינדוס 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גוגל גלאס (עוד) לא מת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד איתנו, בקרוב בפתיחה חגיגית תחת הנהלה חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל ממשיכה לעבוד על הדור הבא של הגוגל גלאס, אך הפעם היא לא תשתף את הצרכנים בהחלטות שלה. לאחר שגוגל הודיעה על סגירת פרויקט הגלאס בגרסת האקספלורר - משמע כל מי שרצה יכל לשלם 1500$ ולקבל את המשקפיים המבוקשים - נראה שהחברה ממשיכה לעבוד על הדור הבא של המשקפיים החכמות.

האתר 9to5google מפרט את השינויים החדשים הצפויים בפיתוח המוצר. לפי הדיווח, גוגל עובדת צמוד לשותפיה בתוכנית glass-at-work המונה כ-10 סטרטאפים. השותפים מקבלים הצצה בלעדית לדור הבא של הגלאס וזוכים לעבוד בצמוד לגוגל. חשוב לציין שלא ברור עדיין אם מדובר בדור הבא שממשיך את הדור הקודם של גלאס או שמדובר בגרסא אחרת לגמרי שקמה תחת הצוות החדש. גוגל ביצעה גם שינוי במהנדסי הגלאס, כאשר חלק עוזבים את הפרויקט וחלק מצטרפים עליו, כמו טוני פדל מחברת Nest.

מנהל הכספים הראשי של גוגל, פטריק פיצ'ט אמר FH "כאשר פרויקטים אינם עומדים במטרות שלהם אך הם בעלי פוטנציאל, אנחנו מבקשים מהצוות לעצור לרגע ולהתחיל לחשוב מחדש על האסטרטגיה שלהם, כמו שעשינו עם הגוגל גלאס. בסיטואציות האלו כאשר אין לפרויקט את ההשפעה שצפינו לו אנחנו יכולים לעשות החלטות קשות ולבטל את הפרויקט, עשינו זאת בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully