וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! וטאבולה מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי

25.2.2015 / 10:03

לראשונה בישראל יוטמע מנוע המלצות התוכן של חברת טאבולה בנכסי וואלה!. הטכנולוגיה חוזה באילו תכנים יתעניינו גולשים ומסייעת להנגיש להם את התוכן בצורה חכמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה!, האתר המוביל בישראל, הודיע היום (ד') כי הוא הראשון להטמיע את מנוע טאבולה באזורי התוכן באתר ובפלטפורמות הסלולאריות באופן בלעדי.

המנוע של טאבולה ימליץ על תכנים באתר וואלה! וכן על תכנים ממומנים במטרה להגדיל את כמות הדפים הנצפים בתוכן ואת הכנסות האתר.

הטכנולוגיה של טאבולה, פלטפורמת הפצת התכנים המובילה בעולם, אשר פותחה במשרדי החברה בתל אביב, על ידי יוצאי יחידות טכנולוגיות בראשות היזם אדם סינגולדה, חוזה באילו תכנים יתעניינו גולשים על ידי ניתוח של נתונים רבים, כגון: העדפות הגולש, נושאים חמים ברשתות חברתיות, הקשרים, זמן ביום, מיקום, ועוד. טאבולה מאפשרת למפרסמים להגיע ללקוחות באמצעות חשיפת תכנים (כתבות, סרטי וידאו וגלריות תמונות) - במודל תשלום Pay Per Click.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת טאבולה, וואלה! הינו האתר הראשון להטמיע את הפלטפורמה של טאבולה כחלק מהאסטרטגיה שלה לחיזוק התוכן וביסוס מעמדה כאתר החדשות המוביל בישראל, למעלה ממיליון איש ביום צורכים את תכני וואלה! ומוצרי טאבולה יסייעו להנגיש את התוכן בצורה חכמה ונוחה יותר".

"אנו נרגשים ומודים לוואלה! על הבחירה בפלטפורמה של טאבולה", מסר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "מאז הקמת וואלה!, התבלט האתר בחדשנות ובשימת דגש על חוויית משתמש מצוינת. באמצעות הפלטפורמה של טאבולה יוכלו המשתמשים הרבים של וואלה! לגלות תכנים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם".

"לאחרונה השקנו את התמיכה באתרים ותכנים בשפה בעברית", ציין אלירן בן יהודה, מנהל הפעילות העסקית של טאבולה בישראל. "אנחנו שמחים לראות אתרי תוכן מתקדמים כמו וואלה! אשר בוחרים בטאבולה כדי לספק חוויית תוכן חדשה ומתקדמת."

  • עוד באותו נושא:
  • וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully