וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון לפייסבוק מסנג'ר

25.2.2015 / 13:27

וגם: שחקנית חדשה בעולם המציאות המדומה, ויושב ראש חטיבת המכוניות של מרצדס-בנץ נגד המכונית של אפל. חדשות הטק

עדכון לאפליקציית מסנג'ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייסבוק מסנג'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול שוחרר העדכון שמאפשר לשירות המסרים של פייסבוק שיתוף תמונות ולינקים ישירות ממערכת ההפעלה עצמה. חפשו את העדכון בקיצור לאפ-סטור במכשיר או בקישור הזה.

אפל הציגה את הפיצ'ר בהכרזה על iOS 8, והאחריות הייתה על המפתחים לעדכן את האפליקציות המוכרות שלהם. ראשונים היו דווקא וייבר ושירות המסרים טלגרם, וכעת גם פייסבוק מסנג'ר הצטרפו. עם זאת, עדיין לא ניתן לענות להודעות ישירות ממסך הנעילה או מבר ההתראות כמו שאפשר ב-iMessage ובוייבר.

ווטסאפ אגב, עדיין מפגרת מאחור. היא לא עדכנה את השירות ל-iOS 8 בכלל וניתן לשתף תמונות רק מתוך האפליקציה עצמה.

מרצדס לא מתרגשת מאפל

השקת אפל. GettyImages
יציג את ה-iCar? או שהוא בכלל בארץ? טים קוק, מנכ"ל אפל/GettyImages

זה קורה בכל פעם שאפל מכריזה שהיא מתכוונת להיכנס לתחום חדש לחלוטין: אחת מהיצרניות הגדולות באותו התחום מביעה את חוסר התלהבותה מהכניסה של אפל, וחלקן אף חוזות לאפל כשלון. הפעם תורה של מרצדס-בנץ.

יושב ראש חטיבת המכוניות של מרצדס-בנץ, דיטר זטשה (Dieter Zetsche) התייחס לידיעות על כניסת אפל לתחום הרכב בביטול. האתר האוסטרלי motoring.com הביא את הציטוט שלו: "אם הייתה שמועה שחברת מרצדס-בנץ נכנסת לתחום הסמארטפונים, אפל לא הייתה מאבדת על כך שעות שינה. אותו דבר לגביי", אמר והוסיף: "למה שאפל תיכנס לתחום הזה? המשקיעים לדעתי ישנאו את זה כיוון שהם לא אוהבים קונגלרמטים הם רוצים מיקוד בתחום אחד".

המשפט האחרון שלו מתעלם מכך שכבר מראשית דרכה אפל הרחיבה את פעולתה לתחומים שונים כמו מוזיקה, טלפונים, ספרים ועוד. היושב ראש המשיך בתמיהתו: "אני לא יודע את האסטרטגיה שלהם ומה הם עושים, אך הייתי מאוד מופתע אם הם יצליחו".

יתכן שזטשה פשוט כועס על אפל? לפי דיווח של האתר 9to5mac מסתבר שאפל גייסה לכוחותיה מהנדסים של מרצדס-בנץף ובינהם ראש חטיבת המחקר והפיתוח. לפי הערכות אפל אמורה להציג רכב חשמלי עובד עד שנת 2020.

חברת Valve גם רוצה VR

ונדטה. imdb, imdb
V פור VR Valve/imdb, imdb

עוד חברה גדולה מאותתת על כוונתה להכנס לתחום המציאות המדומה. הפעם מדובר בחברה המתמחה יותר בייצור תוכן ומכירתו מאשר בייצור מכשירים: Valve, מפתחת המשחקים מאחורי סדרות מצליחות כמו האלף לייף, פורטל ו-Left 4 Dead וחנות המשחקים למחשב האישי Steam, מדווחת באתר הרשמי שלה כי היא מתכוונת להציג בכנס המפתחים הקרוב את הבקר החדש שלה, מכשיר סלוני חדש וחומרת VR שלא נראתה עוד.

המוצר ייקרא SteamVR, ועדיין לא פורסמו עליו פרטים נוספים אך החברה כבר פרסמה קריאה למפתחים: "עם הצגת SteamVR, החברה מחפשת יוצרי תכנים לשירות ה-VR. האם אתם מפתחים או מפיצים ומעוניינים להתנסות בחווית ה-SteamVR? אנחנו ניתן הדגמות בשירות במשך ה-GDC".

כנס מפתחי המשחקים (GDC 2015) יערך בין ה-4 וה-6 למרץ באולם מסקוני בסן פרנסיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully