וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG הכריזה על 4 סמארטפונים ו-2 שעונים חכמים

בפתיחת ההכרזות מברצלונה הכריזה LG על סמארטפונים עם מסכים הקעורים גם למכשירים זולים, והציגה שעונים חכמים חדשים. מכשיר הדגל המיועד של החברה, ה-G4, לא הוכרז

שעון חכם, LG. אתר יצרן
השעון העגול של LG/אתר יצרן

בלי LG G4 ובלי הפתעות, LG פתחה את יום מסיבות העיתונאים של תערוכת MWC בברצלונה עם ארבעה טלפונים ושני שעונים. או חמישה טלפונים ושעון אחד - תלוי איך סופרים. למרבה ההפתעה, כל המכשירים המדוברים הוכרזו עוד בשבוע שעבר.

נתחיל מהמכשיר המעניין ביותר בהכרזה: LG Urbane LTE - שעון חכם עגול שהינו גם טלפון סלולרי, אשר זונח את מערכת ההפעלה Android Wear לטובת מערכת הפעלה של LG, המבוססת על WebOS. השימוש במערכת הפעלה ייעודית מאפשר ל-LG לחדש בתחום הזה בלי תלות בעדכונים מגוגל. כך, היצע האפליקציות של Urbane LTE שונה מזה של גוגל, וכולל יישומים ייעודיים לטיולים, ווקי טוקי, יישום מוזיקה, תוכנת מיילים ועוד.

הסוללה בשעון כמעט כפולה מזו של ה-G Watch R - השעון הקודם של החברה, והשינוי מאפשר בין השאר גם למדוד דופק בכל רגע נתון ולא רק על פי דרישה. הקיבולת הגבוהה משמשת גם לחיבור הסלולרי, ולדברי אנשי LG השעון אמור להחזיק יום שלם. לא ברור עדיין אם ומתי יושק המכשיר מחוץ לקוריאה הדרומית. שם הוא יגיע לחנויות בחודשים הקרובים. כמו כן, LG לא מסרה את מחירו של השעון.

שעון נוסף עליו הכריזה החברה הוא ה-LG Urbane נטול ה-LTE. כאן כבר מדובר בשעון Android Wear עגול רגיל, כשההבדל המהותי הבולט ביותר בינו לבין ה-G Watch R הוא שימוש בחמורים איכותיים יותר והיעדר סימוני הדבקות על המסגרת העדיין-עבה. הסיבה לקיומה של המסגרת, אגב, הוא הצורך במקום לרכיבים אלקטרוניים. מוטורולה ויתרה על המסגרת העבה בשעון ה-Moto 360 שלה, אך נאלצה לחתוך את החלק התחתון של המסך העגול כדי לפנות מקום. גם כאן לא נחשף מחיר ותאריך השקה.

מחכים ל-G4

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG G FLEX 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לשני השעונים, הכריזה LG על ארבעה מכשירי טלפון לא מלהיבים במיוחד, כי אם כאלה שנועדו להביא חלק מהחדשנות שלה גם לטלפונים זולים יותר מ-G3 ו-Flex 2 היקרים - יחסית. Magna, Spirit, Leon ו-Joy הם טלפונים לא יקרים עם מסך קעור, כאשר ההבדלים המהותיים ביניהם הם בגודל המסך - מ-5 ועד 4 אינץ', גודל הסוללה וחיישני המצלמה. כל המכשירים תומכים ברשת דור 4.

ומה עם G4? נדע בעוד מספר שבועות, ככל הנראה. LG אמנם לא יכולה להימנע מהשוואות למתחרה הגדולה סמסונג, אך היא בהחלט יכולה להרחיק את אירוע ההשקה של מכשיר הדגל שלה מזה של הגלקסי S6. בנוסף, אם לפני מספר שנים אירוע של LG להשקת סלולרי דגל חדש היה מביא עמו מעט מאוד יחס מהתקשורת, בשנתיים האחרונות הפכה חטיבת הסלולר בחברה למעניינת הרבה יותר עבור הצרכן הפשוט, ועמה הגיעה היכולת להביא עיתונאים מכל רחבי העולם לסקר השקה של טלפון אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • MWC 2015
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully